Guest Christine Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Noen som vil bli med oss på tur snart? Jeg er innmari treningslei, så en tur ute i snøen hadde vært supert
MarieR Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Jaaa! Men kommer ikke hjem før i halv 5 tiden på dagene, så det må bli på kveldstid. I helgen er jeg opptatt så vidt jeg vet, mulig jeg får til noe på søndag, og neste helg er det orkanger...
Guest Christine Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Enten en kveldstur, eller vente til både skipet og Orkanger er unnagjort
LiLi Skrevet 2. November 2006 Rapporter Skrevet 2. November 2006 Jeg vil også være med hvis det passer sånn
Guest Christine Skrevet 12. November 2006 Rapporter Skrevet 12. November 2006 Kanskje vi skal ta dt hælga etter skipet? Fordi da kommer Jeanette(hu som eier Phoebe) til. Tr.heim OG hu har jo hund her så
Toller Skrevet 12. November 2006 Rapporter Skrevet 12. November 2006 Jepp Kommer den 30.november! Hadde vært gøy om vi kunne fikset noe den lørdagen eller fredagen! Estenstadmarka er mitt forslag (rett bak "huset vårt" så ). En av de første dagene i desember.. Så koselig! Da blir Troya, en Irsk Setter med
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar