Marthe Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2006 Er det noen som har erfaring med "Superpels kosttilskudd"? (Åja, det er annonsen til hundesonen som får meg til å spørre )
29a Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Er det noen som har erfaring med "Superpels kosttilskudd"? (Åja, det er annonsen til hundesonen som får meg til å spørre ) Bruker Superpels selv og har liggende utdypende informasjon om oljen. Jeg tror ikke jeg har lov av forumet å legge den ut her, men kan sende deg det på epost tom @ dyreland . no Det gjelder alle dere andre også
mokken Skrevet 7. September 2007 Rapporter Skrevet 7. September 2007 Brukte den på labradoren en periode, pelsen var ganske dårlig en periode etter at hun ble sterilisert. Er kjempefornøyd! Luktet lite (jeg har følsom nese ) og gav en utrolig flott pels som var tykk og blank. Lite røyting også. Kan legge til at jeg først prøvde Olivers Omega boost (eller noe i den duren) og Dr Baddakays, men de ville ikke Merethe ha, for de stinket de
swimzy Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 hvor står denne annonsen?? odin`s pels er litt tørr og han røyter mye, så skulle gjerne prøvd noe slikt! bruker omega 3, men det ser nå ikke ut til funke
vipsen Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Det var en annonse som stod øverst på Dyresonen.no for nesten et år siden.
swimzy Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Det var en annonse som stod øverst på Dyresonen.no for nesten et år siden. oki, takk for svaret
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar