Tine Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 Heisann noen som skal stille neste helg på Stord? Skal der selv ta bilder for noen osv... Hadde jo vært gøy med ett lite treff om noen skal?
Montheo Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 Vi skal dit Men eg skal ikke stille denne gangen.
Marthe Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 Skal på skolen på lørdag, så jeg kan ikke da. Men jeg har lyst å gå på søndagen, men vet ikke om jeg kommer meg ut
jaktlykke Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2006 Jeg og Amigo skal stille på søndagen Vi er to stabijer som skal dit.
Montheo Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2006 Jeg ôgså skal på lørdagen. Må heie på Grand Danoisene
jaktlykke Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Fitjar-Stord Hundeklubb er ekstremt treige med informasjon og ikke minst oppdateringer på hjemmesida si Den 03.10 står det at det kommer oppdatering om utstillingen neste uke og det er nå snart 1 mnd. siden! Noen som har peiling på når PM kommer? Jeg synes det er altfor mye rot med denne klubben.... så vet ikke jeg - men det frister ikke til gjentakelse fra min side når det er så treigt som dette.
trevi Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Tror PM er på vei... kommer vel på mandag eller noe... Skal stille på lørdag med lille Roma monsteret...
Marthe Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 kanskje jeg kommer! Hvilken dag? Er det ikke langt for deg å reise?
Wulfi Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Jeg og kjæresten min skal dit. Gleder meg masse! Håper King går like bra som han har gjort på trening i det siste.
tm100021 Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Hvilken dag? Er det ikke langt for deg å reise? Sikkert begge;) Jepp, men jeg reiser da med de jeg stiller kineser for!
Marthe Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg og kjæresten min skal dit. Gleder meg masse! Håper King går like bra som han har gjort på trening i det siste. Hvilken dag er det dere skal Anja? Jeg vil også se King
jaktlykke Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg purra på dem og fikk mail om at de har problemer med hjemmesida si. Og de lovet at PM skulle komme i dag... Det skjedde altså ikke, men jeg har funnet den på nettet: PM til Fitjar-Stordutstillingen neste helg
Anne Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Jeg purra på dem og fikk mail om at de har problemer med hjemmesida si. Og de lovet at PM skulle komme i dag... Det skjedde altså ikke, men jeg har funnet den på nettet: PM til Fitjar-Stordutstillingen neste helg Endelig! Takk skal du ha Så får vi håper vi får nummeret i posten før lørdag...
Hunter Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Jeg bor i området, og skal nok ut der både lørdag og søndag. I ringen med en Parson på lørdagen, og titte på søndagen.
Wulfi Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Hvilken dag er det dere skal Anja? Jeg vil også se King Vi skal på søndagen. Han skal stilles (ca) kl 12 visstnok. *glede seg*
C.J Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Jaktlykke, jeg gleder meg til å se hundene dine! Synes stabijer er nydelige, men ser dem jo så sjelden! Skal stille naboens chowchow på søndag
jaktlykke Skrevet 3. November 2006 Rapporter Skrevet 3. November 2006 Så artig! Da må vi treffes vet du - skal du stille flat også?
Guest Just me!! Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Jeg og kjæresten min skal dit. Gleder meg masse! Håper King går like bra som han har gjort på trening i det siste. Ooh, er det SS-Wulfi? Er det Stian som har den Afghaneren (King)? Lykke til
Marthe Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Ooh, er det SS-Wulfi? Er det Stian som har den Afghaneren (King)? Lykke til Ja, det er han Stian
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar