Toller Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2006 Det var ikke mange som hadde sprang eller dressurbilder... Sååå... Har du noen bilder av deg og en hest? Eller hestebilder av andre slag? Post i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny4ever Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Hei:D Her er et bilde av min yndlingshest, han heter Edvin og er en fjording. Han er verdens skjønneste hest(L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Har en masse billeder af mig og mine gamle heste, både fra dressur og spring konkurrencer, men er alle taget med "gammelt" kamera, så for at få dem ind skal de scannes først, men tror jeg tilsammen har over 100 hestebilleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 De første bildene er fra Island: Våre hester: Selja (islandshest): Spjotir (islandshest) Spjotir Blåmann (døl) Maja (shire), Selja (islandshest), Troy (shettis) Har maaange flere bilder liggende:) vanskelig å begrense seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 Har masse bilder i fra NM dressur i år Her kommer noen av de fineste (måtte rable over fjesene til folkene) Little Lord, nydelig ponni Carella Little Lord igjen Bilder av Lord som dessverre ble avlivd i sommer Buhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Fra besøk på JJ Horses.. De ble litt overeksponerte på grunn av snøen..menmen. Beklager hvis de blir litt store :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Jeg tror jeg har 2000 hestebilder på maskinen. Hehe... Kom ikke å si at tunge hester ikke kan hoppe. Her hopper Mari-Lene og Stina 1 meter. Vakre, vakre Stina! Nisse-Stina: Dressur-Stina: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2007 Jeg og Gunda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2007 Så mange fine bilder! Var for første gang i stallen med mitt nye kamera og tok bilder i helgen. Ble ikke så fine pga det var inne... Men, skal prøve igjen når det blir varmt og folk rir ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2007 De første bildene er fra Island: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2007 De var kjempe fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2007 Kjempe tøft! ja det var en tøff opplevelse! Red nesten bakerst i en flokk på på ca 60 hester og 12-15 ryttere. Ikke så lett å ta bilder mens man sitter på hesteryggen i rimelig raskt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 11. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2007 Hesten jeg hadde<3 Han er nå solgt! Han kan å nusse, og gi labb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 14. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2007 *poste i vei* Meg og hesten jeg hadde på rideleir for mange år siden. Hesten min og morfar Meg og hesten min for maaange år siden Oss på vårt første stevne i 2000 Dressurtrening i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2007 Wow, hesten din var kjempe pen! Hvor høy er den ca? Så ut som en veldig fin høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 14. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2007 Wow, hesten din var kjempe pen! Hvor høy er den ca? Så ut som en veldig fin høyde! Hvis det er min du sikter til, så tusen takk. Han er så klart verdens vakreste, både utenpå og inni! Han er 147cm. Akkurat ponni med andre ord:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2007 Åja, ja daså Hihi Mente din ja. Siden du skrev min hest så ble jeg litt overasket over hvor lav den var liksom vis den hadde vært hest. Jeg syns nemlig ponnier er finest og gøyest og ri og den der så fin og gøy ut å ri Og vis den hadde vært en hest så *Drømme om at den var min* Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 17. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2007 Åja, ja daså Hihi Mente din ja. Siden du skrev min hest så ble jeg litt overasket over hvor lav den var liksom vis den hadde vært hest. Jeg syns nemlig ponnier er finest og gøyest og ri og den der så fin og gøy ut å ri Og vis den hadde vært en hest så *Drømme om at den var min* Hihi Hehe, ja han er gøy å ri. Veldig sprek til tider, pysete og har veldig lett for å bukke. Men han er verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elektra Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 ut på tur 1 januar 08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 NÅ fikk jeg det endelig til Tok masse bilder på et heste show i Alvøen i dag Fikk finest av western men her kommer no en del bilder. For å se bildene , klikk her Det er så mange og jeg gidder ikke å legge de ut en etter en, på begynnelsen er det noen litt gamle bilder og noen bilder som er oppi tråden her. Gå ned på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar