Turnip Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2006 Mike er nå litt over 7 måneder og begynt å bli skikkelig trass om dagen, han vil ikke høre på de enkleste kommandoer som han har klart siden han var 9 uker gammel. Det merkeligste var i går når vi gikk på tur, så møtte vi en "hundelufter" med 5 hunder, og Mike fikk lov til å hilse på, det var 3 hann hunder og 2 tisper, han prøvde å ri på den ene tispa, jeg tok han vekk, så skulle han hilse på den lille hann hunden, og av alle ting så tisser han på den stakkars hunden... jeg tenkte jo at han måtte kanskje veldig på do, men han gjorde det ikke bare 1 gang.. den andre hann hunden tisset han på 2 ganger!! Hvorfor gjør dem sånt?? hundelufteren knakk jo helt sammen og jeg var kjempeflau... Har dere opplevd dette før?? Mike var ikke agressiv eller noe... Silje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts