Gå til innhold
Hundesonen.no

Så fin Vorsteh du har!

Renate A

Recommended Posts

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar
:lol: Gøy tråd! Fatter ikke hvordan det går an å ta så utrolig feil som i noen av disse historiene. Min rase er jo så vanlig at "alle" kjenner den igjen. Men hun ble tatt for å være dachs for noen uker siden :rolleyes: Har ledd godt av det en stund, men det er jo nesten et rimelig forslag i forhold til de jeg har lest her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ingen som har tatt feil av rasen på mine to. Enten så vet de rasen eller så spør de hvilken rase det er. ganske vanlig å høre :"Er ikke det sånne king cavalier eller noe?" Det er forresten noen som har trodd at de er cockere...

Men malamuten min ble kalt mye rart, da han var rundt 2-3 mnd og nesten helt hvit trodde en liten gutt at jeg var ute og gikk tur med en isbjørn unge :lol: Det var også endel som spurte om han var ulve blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blanding av labrador og dobbermann, men jeg har aldri opplevd at folk har tatt feil av hva slags raser det er i han. For meg så ser Zorro ut som en klassisk blanding av de to rasene, han har mörke dobermannfarger, og er litt kraftigere bygd enn en dobermann (og mindre enn hannhundene).

Det jeg har opplevd noen ganger er at når jeg har gått tur langs veien (i Norge), er at folk har kommet rett bort til meg, uten å si hei eller noen ting, og spurt om hvor mye jeg skal ha for han???? B) Förste gangen det skjedde så var det en bil som bråbremset, karen hev seg ut av bilen og gikk rett bort til hunden og begynte og kose med han, og så spurte han hvor mye jeg skulle ha.... Jeg ble jo mildt sagt sjokkert over at han i det heletatt hev seg ut av bilen og kastet seg ned forran bikkja og begynte å klö og godprate för han i det heletatt så på meg, men da han sa han ville kjöpe han i tillegg så ble jeg helt paff. '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...