Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte krølltang

Jeampi

Recommended Posts

I dag så gikk jeg rundt i senteret for å finne meg en krølltang og var egentlig på jakt etter denne

men det var ingen som hadde den. Så jeg gikk inn på en frisør salong og spurte om de hadde en krølltang for store krøller, og da fikk jeg råd om en tang som skulle være kjempebra. Jeg kom hjem, glad og fornøyd med kjøpet men ble mega skuffa når jeg prøvde den. For dette var en tang for korketrekkere, ikke svære krøller. Så jeg korketrekkere og ikke stoore runde krøller som jeg ville ha...SKUFF...

Så nå sitter jeg her med en krølltang til 400 kr og er dritskuffa for jeg har nesten ikke penger igjen denne mnd, så jeg hadde virkelig spart for å få kjøpt en slik tang...

Så jeg lurer på: Er det på noen som helst måte mulig å få byttet den? Eller er alt håp ute når den er blitt brukt? (jeg har brukt den én gang ettersom jeg kjøpte den i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke den fint inn igjen og late som den ikke er brukt? :) Hvis de spør om du har brukt den så smiler du søtt og rister uforstående på hodet.

Neida. Jeg vet ikke jeg. Kanskje du er heldig. Tror det er veldig opp og ned fra sted til sted om du får byttet det du har kjøpt eller ikke. Jeg vet ikke så mye om det, men du kan vel gå å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...