Gå til innhold
Hundesonen.no

Ta inn løshunder!

Minadachs

Recommended Posts

Jeg vet ikke helt, hvor jeg skal begynne :) Men alt det du lurer på, kan du faktisk spørre dyret om! Hemmligheten, ligger, i å LYTTE :D Vi som driver,med dette, kan "gå inn", i dyret. Da kan vi kjenne, på vår egen kropp, hvor smerten/ubehaget sitter. Jeg vet at dette høres sprøtt ut! ;) Men det er en teknikk, som kan læres gjennom meditasjon.

Du sier det selv, det er sprøtt... Og at noen kan tro på det er - vel - ikke mindre "sprøtt"...

Og hvor tar du det fra at "jeg lurer på noe" i denne saken? Jeg er krystallklar i mine meninger både om import av uønskede bikkjer fra resten av verden, og "dyretolking"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

For ti år siden, tok ei fra stallen min med seg en hund fra spania hjem. Hun betalte nesten 24000 pga avgifter, vaksiner, karantene osv osv.

Men hunden fikk det iallefall bra her. Den var preget av at den var mishandlet før, men ble etterhvert en trygg hund.

Nå som det er mer åpne grenser, koster det vel nesten ingenting å ta inn en hund tror jeg? Noen som vet hva det koster nå? og hva man må igjennom?

Kunne vært artig å visst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...