Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hund?

ingalinn2

Recommended Posts

Jeg vil også hilse på Lyng.. *furt*

*ler* Ja, det er bare å komme oppover så skal du få hilse på ham du også! :lol: Skal si i fra om vi drar sørover en vakker dag... akkurat nå sparer vi penger til flere kurs, konkurranser og MH;)

red: jeg sparer penger.. Kan vel ikke si at Lyng kommer hjem med så mye penger...:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er jo veldig mange hunder som kan passe inn der.. Har du noen fler kriterier? Selv synes jeg selvfølgelig flatcoated retrievere er herlige hunder. De er energiske (kanskje litt for energiske for enkeltes smak?), pene og konstant logrende hunder :P I tillegg er de veldig allsidige og kan brukes til omtrent alt!

Skriver under der :P

Men er enig med Vicky om puddelen, flott allsidig hund det også!

Men tror absolutt flatten kunne vært fin.. Når du sier at de er forsiktige er nok det indivuduelt, men kennel har selvfølgelig en del og si også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker enda, men jeg har enda flere år på meg da ;)

Jeg vurderer faktisk enda en Schäferhund, men det hadde vært morsomt å prøvd en ny rase. ;)

Jeg er vant til en litt over sprek Schäferhund, så jeg tror vel egentlig ikke Aussie har SÅ mye mer energi da :P

Magicka: Jeg er kanskje litt ung ja, men det er ikke NÅ jeg skal ha meg ny hund ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...