swimzy Skrevet 26. September 2006 Rapporter Share Skrevet 26. September 2006 åh...jeg elsker skikkelig potebilder...ta bilder av ett bra øyeblikk med potene i fokus eller ta bilde av bare potene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Da må jeg jo ta med dette bildet da... Lucifer har vært ute i søla! hehe Skal se om jeg har flere bedre bilder her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Har noen søte, men de er av hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 27. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Carmen elsker å vise frem potetne sine når hun sover: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2006 Lucifers kosepote! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 31. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 ,dette bilde syntes jeg er så kuklt av carmen..give me paw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cec Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Her er Skywalker hos fotograf, se hvordan han spriiiiiiiker med tærne og viser frem klørne sine! :iloveu: Uff, han ser nesten litt død ut... Stiv i blikket! Men egentlig holder han på å rulle seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 31. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 skikkelig stilig! f¨r jeg spørre hvor mye det koster å ha en pus hos fotografen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cec Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2006 Vi har en kamerat som er fotograf, så det ble gratis gitt Det var ikke akkurat lett å få tatt noen skikkelig bra bilder, den ene katten kommer løpende for å kose med kameraet når man stikker det frem - og den andre var mer opptatt av hva som skjedde BAK lakenet enn foran... hehe. Ble uansett super-fornøyd med resultatet, ser jo at mobil-bildene mine er så dårlige i forhold at de burde vært forkastet... vel, akkurat bestilt speilrefleks-kamera, så det skal bli myyyye kattebilder fremover For meg som ikke har barn, så blir kattene som barn for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 1. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2006 Vi har en kamerat som er fotograf, så det ble gratis gitt Det var ikke akkurat lett å få tatt noen skikkelig bra bilder, den ene katten kommer løpende for å kose med kameraet når man stikker det frem - og den andre var mer opptatt av hva som skjedde BAK lakenet enn foran... hehe. Ble uansett super-fornøyd med resultatet, ser jo at mobil-bildene mine er så dårlige i forhold at de burde vært forkastet... vel, akkurat bestilt speilrefleks-kamera, så det skal bli myyyye kattebilder fremover For meg som ikke har barn, så blir kattene som barn for meg akkurat som hos meg det!! har heller ingen små enda, så kattene er barna mine! tar så mye bilder av dem at det er helt utrolig...hvilken kamera har du bestilt og hvor mye kostet det? lyst på speilreflekskamera jeg ögså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 1. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2006 Lucifers kosepote! fine luc pote!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cec Skrevet 3. November 2006 Rapporter Share Skrevet 3. November 2006 Siden det ikke er meg som er den tekniske i forholdet, så har jeg overlatt bestillingen til samboeren min Kan komme tilbake til det når det er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Nå har jeg vært på "kurs" hos min kjær og lært og legge inn bilder Dette er Toby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Her er Mia sine poter. Da kom bildet endelig fram! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar