Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding til Fitjar og Stord hundeklubbs utstilling i november


trevi

Recommended Posts

Hei hei! Lurte bare på hvordan man melder seg på utstillingen til Fitjar og Stord hundeklubbs utstilling. Var inne på siden deres på nettet, men der var det bare et banner... Ingenting annet... Må man sende inn skjema i papirform med "snail mail" på gamle A4 skjemaer!? Skulle ikke forundre meg... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! :) Du får melde på du og!

Det er jo litt vanskelig å gjøre det på nett når hjemmesiden er nede, og påmeldingsfristen er 4 oktober...

Er så jæ*** trangt der nede :S Om du finner ut hvordan får du si fra så kan jeg heller hive meg rundt. Men da stiller du!

Edit: det spørs når den blir, jeg skal til Hamar og har et lite småtroll *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jobber for harde livet med å få ut annonsen til hundeklubben. De har hatt problemer med hjemmesiden, og dommerfrafall i siste liten som gjorde dem litt forsinket. Akurat nå prøver de for harde livet å spre annonsen i papirformat, så jeg kan jo få tak i en på mandag, og poste her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til klubben igårkveld og har fått svar :) Knallservice *hehe* fikk beskjed om at jeg kunne sende påmelding via mail! Så da er det bare å kjøre på! Kontonummer for betaling står på terminlisten fra NKK

http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/t...D=1093436943389

så da er det bare å sette igang vips! ;) jeg stiller dyret for deg. hun er jo så snill og rolig atte!

Crizpo: har du belger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail ang. utstillingen idag:

Annonse til Stord kom ikke med i nr.9 sender dere annonse i tilfelle det er av interesse.

Du kan sende påmelding til : gerda-mh@online.no eller du kan sende påmelding pr post til : Fitjar/Stord Hundeklubb, bokd 570, 5403 Stord. Legg ved kopi av annonsa til utst.

Hva som er ment med Legg ved kopi av annonsen skjønte jeg ikke helt da men...

Jeg skal stille Grand Danois og Leonberger. ¤gulp¤ ;) Blir spennende. Har ikke så stor peiling på Leonbergeren akkurat. Eigeren er gravid, så da trår jeg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til klubben igårkveld og har fått svar :) Knallservice *hehe* fikk beskjed om at jeg kunne sende påmelding via mail! Så da er det bare å kjøre på! Kontonummer for betaling står på terminlisten fra NKK

http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/t...D=1093436943389

så da er det bare å sette igang vips! ;) jeg stiller dyret for deg. hun er jo så snill og rolig atte!

Crizpo: har du belger?

Nei, men stiller en terv og ei malle tispe for noen venninner av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til klubben igårkveld og har fått svar :) Knallservice *hehe* fikk beskjed om at jeg kunne sende påmelding via mail! Så da er det bare å kjøre på! Kontonummer for betaling står på terminlisten fra NKK

http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/t...D=1093436943389

så da er det bare å sette igang vips! ;) jeg stiller dyret for deg. hun er jo så snill og rolig atte!

Info i mail: regnr, navn, rase, det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen:

Fitjar/Stord hundeklubb ønsker velkommen til utstilling, valpeskue (alle raser) og lydighetsprøver i Fitjar kultur- og idrettsbygg 4 og 5 november 2006. Påmelding og betalingsfrist 10 oktober 2006 til Fitjar/Stord hundeklubb, boks 570, 5403 Stord.

Schæfer og alle klasser LP utendørs.

Påmeldingsavg. Eks og lp kr 280. Vet og valp kr 150. Eks/lp samme hund 380 kr. F.o.m 3 hund med samme eier 1/2 avgift. Alle innbetalinger merkes med hundens reg.nr, rase og navn. 50% tillegg ved for sen betaling. Bankgiro 3546 29 01060.

Utstillingen holdes etter NKK sine regler, det tas forbehold om dommerendringer. Påmelding sendes på gammelt skjema til FSHK, boks 570, 5403 Stord, eller på mail til gerda-mh@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det skal ha så mye og si, men du kan jo høre med klubben for sikkerhetsskyld hvis du er i tvil.

Det går an å stille valper som er uregistrerte helt til den dagen de fyller 9mnd og går over i junior klassen, da må de være registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke raser skal stilles på hvilken dag? Det stod det jo ingenting om...?

Prøve denne linken her, gå inn på utstillinger i menyen til venstre, Hundeguiden

Her er det også elektronisk påmelding. Jeg slikter litt med å komme inn på sidene av og til, men vet ikke om det er min data eller alle sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks... kommer inn på siden men ikke videre til hundeklubben. Ingen som vet hvilke grupper som stiller altså? Jeg har jobbehelg og må bytte dag dersom jeg skal stille der. Fristen går ut i uka som kommer så det haster med å finne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks... kommer inn på siden men ikke videre til hundeklubben. Ingen som vet hvilke grupper som stiller altså? Jeg har jobbehelg og må bytte dag dersom jeg skal stille der. Fristen går ut i uka som kommer så det haster med å finne ut av det...

Eneste jeg vet er at gr. 3 skal være på lørdag. Hvilken gr er dere i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...