Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde - deres favoritter


charlotte

Recommended Posts

Hvis dere fikk velge ETT bilde til å ha på forsiden av et stort hundeblad, hvilket ville dere velge? Stiller helt åpent spørsmål, det kan være bilde du selv har tatt eller bilde som en annen har tatt - bare du legger ut ETT bilde og har spurt om lov til å legge det ut av den som evt har tatt det.

Kåm ån!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Måtte nok ha blitt denne her pga det ikke er lett å fange det flotte blikket når han står så flott og stolt av seg selv. Riktig nok er det bare hodet her men han sto så stolt og kombinasjonen at soldnedgangen ga en veldig kraftig rødfarge rett bak meg gjorde det hele enda bedre. Ble sterke flotte fargen eg et mektig blikk.

Ny_Santoz02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er så mange.. og det jeg fikk utenpå et hundeblad kom ikke dit fordi det var min favoritt, men mer fordi det var aktuelt. (siste HundeSport)

Men dette er min favoritt for tiden, vet ikke helt hvorfor, ikke er det perfekt på noen måte, men jeg bare digger det!

http://home.no.net/hildelk/blink6.jpg

Du da Charlotte?

*bildet for stort, endret av mod Nirm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nok ha blitt denne her pga det ikke er lett å fange det flotte blikket når han står så flott og stolt av seg selv. Riktig nok er det bare hodet her men han sto så stolt og kombinasjonen at soldnedgangen ga en veldig kraftig rødfarge rett bak meg gjorde det hele enda bedre. Ble sterke flotte fargen eg et mektig blikk.

Ny_Santoz02.jpg

Åh fy fader for et flott bilde *gåsehud* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...