Gå til innhold
Hundesonen.no

Drikke..

TineSimbaNana

Recommended Posts

• 1 month later...
Skrevet

Hei! :D

Man skalselvfølgelig skifta vann hver dag, og vake skåla, like viktig som du selv drikker rent vann hver dag, og hvis du blir vekke hele dagen og skåla tom, så ha en ekstra flaske med vann i buret..som også skal skiftes hver dag seff---om vinteren fryser vaannet og da må du skifte oftere..og ikke flaske om vinteren, den vil fryse da......hatt kanin i mange år, så vet mye om det...

Skrevet

Hei! :D

Man skalselvfølgelig skifta vann hver dag, og vake skåla, like viktig som du selv drikker rent vann hver dag, og hvis du blir vekke hele dagen og skåla tom, så ha en ekstra flaske med vann i buret..som også skal skiftes hver dag seff---om vinteren fryser vaannet og da må du skifte oftere..og ikke flaske om vinteren, den vil fryse da......hatt kanin i mange år, så vet mye om det...

Mener du at den fryser når kaninene står inne :D ?? jeg har hatt kaniner i alle år og det har de ikke gjort her ihvertfall.. Sikkert mange som har kaninen som har den inne å :D

Skrevet

Mener du at den fryser når kaninene står inne :) ?? jeg har hatt kaniner i alle år og det har de ikke gjort her ihvertfall.. Sikkert mange som har kaninen som har den inne å :P

Det må jo vere ganske kaldt inne visst vatnet til en innekanin skal fryse da :P

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

jeg skifter en gang om dagen. Når han stod ute i fjor vinter måtte det skiftes rundt 5 ganger om dagen, selv om det var varmere i garasjen og drikkeflasken var pakket inn

Skrevet
eller akkurat 0 grader. *pirke, pirke* :wub:

Det var det eg mente :D .. Men det er jo ikke ofte det er 0 grader eller mindre inne i et hjem da :rolleyes: ,

• 5 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

Hva tror du? :) De får alltid på kvelden og hvis de har drukket opp vannet eller griset skikkelig ellers får de nytt.

• 5 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...