meg123 Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Noen bilder av di søte hamsterne mine: Savannah Macflurry Babyene
Mia_Cavalier Skrevet 26. August 2006 Rapporter Skrevet 26. August 2006 Så søte! For en fin farge på McFlurry ^^,
meg123 Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2006 Ny i familien: Speedy Speedy er en hannhamster på et år.Han har bodd i to andre hjem før han kom til meg,fordi han var så vansklig å temme. Han er i fargen hvit og aprikos. Her trives han fint. Er en ordentlig kosegutt Hos meg skal han bo resten av livet sitt. Min nye hamsterhunn: Birkelianos Pretty Balerina(Bella) Bella er ca 4 måneder. i fargen creme/hvit,langhåret Hu er litt engstelig av seg,men det blir bedre og bedre for hver dag. Hun er nå parret med Macflurry Flere bilder av babyene (2 uker gamle,6 jenter,7 gutter) Alle 13 små Sjekke matfatet
meg123 Skrevet 9. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2006 Ny hamster på plass...el rettere sagt en til Birkelianos Loppa er en vinterhvit dverghamsterjente på noen måneder.Skulle egentlig inn i butikken å kjøpe inn en ny avlshann til gullhamsteroppdrettet,men så dukket lille Loppa frem,å da var det gjort Gutten fra kull 1 jeg bestemte meg for å beholde til vidre avl: Birkelianos Harry Potter
Tine Skrevet 9. September 2006 Rapporter Skrevet 9. September 2006 Kjempe flotte alså, du begynner vel å få en del dyr nå ?
meg123 Skrevet 9. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2006 Kjempe flotte alså, du begynner vel å få en del dyr nå ? ja...sier ikke mer jeg
Tine Skrevet 10. September 2006 Rapporter Skrevet 10. September 2006 Hehe nei det trenger du ikke heller Kommer vel mer snart
meg123 Skrevet 10. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2006 Hehe nei det trenger du ikke heller Kommer vel mer snart jepp...Bella har termin i morra!
Tine Skrevet 11. September 2006 Rapporter Skrevet 11. September 2006 Oy da hehe, får legge ut bilder da så vi får se
meg123 Skrevet 12. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2006 Oy da hehe, får legge ut bilder da så vi får se Jupp! Det skal ordnes hvis det kommer noen unger da...Bella 3 dager over termin nå.Ikke bra
Tine Skrevet 13. September 2006 Rapporter Skrevet 13. September 2006 Oy da er hun? Hmm det kommer nok helt sikker de vil sikkert bare ikke ut ennda
meg123 Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2006 Oy da er hun? Hmm det kommer nok helt sikker de vil sikkert bare ikke ut ennda Bella var tom. <_< men,men sånn er livet,bare å prøve på nytt neste mnd el no tenker jeg.
meg123 Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2006 er hun ikke litt ung:p? Nei. Bella er nå 4,5 mnd. Det er en fin alder for hamster å få første kullet. Di blir sterile etter 1 år,så får å få et par kll må man begynne ved denne alderen
Kristina Skrevet 16. September 2006 Rapporter Skrevet 16. September 2006 Så kule farger det var på hamsterne.
MegaMarie Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ elsker de som er hvite og aprikos farget!! Drømme hamster det, har ikke hamster selv da men...
meg123 Skrevet 13. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 Har skjedd mye i det siste,men det nyeste hos oss er i hvertfall at det kom 15 vakre små til verden i natt! Trixibelle er stolt og flink mamma Denne kombinasjonen var TrixibellXSteve,blir spennede å se farger her! Bilde kommer!
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Håper det kommer flere bilder snart. Har fryktelig lyst på hamster...Å jeg skal ha det en gang altså! Er hvit og aprikos en litt(LITT) sjelden farge på hamster eller, for jeg har ikke sett det før her. Jeg så det også på dyrebutikken en liten stund etter jeg så det her.
MegaMarie Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Hei igjen! Lurte på om de selger vinterhvite dverg hamstre i dyrebutikker?? Er det slik at dverhamstre best går alene i bur?? Klem
Sverami Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Tror de vanligste fargene på dverghamster i dyrebutikk er grå, men du kan jo spør om de kan bestille? Tror dverghamstere trivest best alene, men er ikke sikker for har aldri hatt den rasen =/ Beate og Sverami
aua Skrevet 6. November 2006 Rapporter Skrevet 6. November 2006 Hei igjen! Lurte på om de selger vinterhvite dverg hamstre i dyrebutikker?? Er det slik at dverhamstre best går alene i bur?? Klem De selger Vinterhvite Dverghamstre i dyrebutikker ja! Jeg kjøpte mine 2 i dyrebutikk! De er i fargen sapphir! Du kan se mer om dem på http://www.freewebs.com/audingrid Vinterhvite Dverghamstre trives best alene! Da jeg kjøpte dem bodde de sammen, men jeg måtte fort skille dem, for de begynte å sloss! Det er bare Roborovski Dverghamstre som trives sammen:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar