Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpefest.

molly

Recommended Posts

Til alle dere heldiggriser med valp, fikk flg mail fra alternativet dyreklinikk:

Invitasjon til valpefest! AlternatiVet inviterer til valpefest tirsdag 29. august kl. 18-20 Det er gratis å være med, men du må melde deg på! Hva er valpefest? Et møte for valper i alderen 8-14 uker Valpene får leke med hverandre i tilpassete grupper Valpene får leke i klinikken Valpene kan få være på bordet hos veterinæren og få godbit! Foredrag om sosialisering ved Gry Løberg, Manimal Foredrag om opplæring og kurs ved Canis Hundeskole Asker og Bærum Foredrag om valpens fysiske utvikling ved veterinær Cecilie Strømstad Presentasjon av AlternatiVet Alle får en mappe med informasjon og en liten gave Vi hjelper dere å organisere tur- og lekegrupper! Hvem kan være med? Valpeeiere med valper født etter 15. mai 2006. Valpeeiere som ikke har fått valpen i hus ennå! Du som planlegger å kjøpe valp! Påmelding Påmelding til AlternatiVet på tlf: 67 81 82 10 eller e-post: [email protected] Vi trenger å vite om du har med valp, når valpen er født, kjønn og rase. Vi trenger også et telefonnummer vi kan nå deg på! Velkommen! Hilsen fra alle hos AlternatiVet Vollsveien 13 B 1366 Lysaker tlf: 67 81 82 10 Send gjerne denne meldingen videre til nye og kommende valpeeiere som du tror vil ha glede av dette tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er rett ved her jeg bor! OG jeg har valp på 11 uker! :huh:

Problemet er bare at den datoen er en av datoene jeg skal på valpekurs! :P Jeg har så lyst til begge deler, men får jo holde meg til valpekurset... Dårlig gjort at det er samme dag og samme tid! *furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...