Gå til innhold
Hundesonen.no

Grønnskolling i farta !

Voff

Recommended Posts

Det påståes at man ikke kan lære gamle hunder noe, de er kanskje l i t t mer tunglærte :P

Til 'saken', driver og 'mekker' meg hjemmeside, FrontPage var ett fremmedord for kort stund siden, men det er moro å 'klundre' seg frem på egenhånd :huh: Er mye igjen før jeg er ferdig, men kjekt å få høre evt tilbakemeldinger undervies likevel :-)

Har du lyst, ta en titt : http://www.audweb.org/

og gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva du synes ! :)

Mvh

Rottwuddel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katarina..

Jeg skriver her, fant deg ikke igjen for øyeblikket..her inne...er litt for 'fersk' ennå :-)

Så satser på at du leser her :-))

Det jeg ville si..hjertelig takk for tilbakemelding og tips, satte pris på det ! Det ble mye bedre når jeg fikk vekk 'dobbeltlinjene i oversikten !

Takkt til dachsedamen også ..hehe..det tar visst tid ...før jeg lærer meg å 'kjenne' de forskjellige, samt finne frem/tilbake til dere igjen...her er jo så mye !

Som sagt i mitt innlegg, så er jeg helt grønn på dette med å lage hjemmesider. Synes selv jeg var helt sprø når jeg kjøpte meg domenepakke hos Domeneshop, med 0 peiling..på hva jeg gjorde og hvordan jeg evt skulle få til noe som helst :)

Det er kanskej sånn med flere enn meg..at man har mye man skulle ha likt å bare kunne overført direkte ..ifra tanker/meninger/erfaring mm...og overført..og rett til sin siden..hehe.. det hadde vært noe det ;) Men neida, det er nå kjekt å lære nytt også..via prøving og feiling -metoden :-)

Som sagt, takk til dere jenter, som la igjen en tilbakemelding !

Ha en god natt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katarina..

Jeg skriver her, fant deg ikke igjen for øyeblikket..her inne...er litt for 'fersk' ennå :-)

Så satser på at du leser her :-))

Det jeg ville si..hjertelig takk for tilbakemelding og tips, satte pris på det ! Det ble mye bedre når jeg fikk vekk 'dobbeltlinjene i oversikten !

*klippet*

Hei, jeg så det jeg vet du :)

Mitt kallenavn her på siden er Basse som du ser, jeg glemte å skrive hjemmesideadressen min på slutten av min hilsen til deg så derfor var det ikke lett for deg å finne meg :P

Jeg synes menyen din ble mye finere og mye mer ryddig nå, enklere å få oversikt :P

Banneren på toppen kunne kanskje vært på midten?

Fin side :) Morsomt å prøve seg frem, det synes absolutt jeg også, det er gjerne sånn at visjoner/planer og realitet ikke henger sammen fullendt bestandig, irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...