Gå til innhold
Hundesonen.no

Bad-boy eller good-guy?


Toller

Hva slags mann/gutt liker du best?  

61 stemmer

  1. 1. mannfolk

    • Bad-boy (som f.eks Jhonny Knoxwille)
      35
    • Good-guy (Orlando Bloom og alle de der)
      21
    • MAN (som supermann osv :P)
      5


Recommended Posts

God beskrivelse av meg. B)

Hmmmm.. var det ikke snakk om treff i Bergen snart? :)

jenter åsså!

Dere er så dumme!..

Bad-Boy er sikkert kult i noen måneder...., men det er Good-guy man bør gifte seg med;) hehe..

Jeg stemte på Good-Girl jeg...., liker dem søte, ærlige og sånn jeg.......

WHAT! Jeg trodde bare at vi måtte stemme jeg, ikke gifte oss med dem.. Hmm, sonen oppfordrer til bigami.. det kunne jo vært et interessant oppslag i avisen :):)

Seriøst, så stemte jeg også bad boy. MEN (og dette vil jeg ha med altså :D), så var den stemmingen basert kun på utseendet. Og unnskyld meg, men seriøst, han supermann fyren, makan til usexy fløtepus skal man lete lenge etter.. Orlando.. joa, men sånn i den settingen, så ble han defintivt slått av den bad'e...

Men de skal bare være det utseende messig.. innvendig så må de være good guy altså.... Definitivt et MUST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig alltid falt for "bad-guys".. Og disse var "bad" på utstiden og innsiden :rolleyes: Typisk meg å finne en som alltid kommer i trøbbel eller skaper trøbbel..

Satser på å finne en good-guy next time ;) (alle gutter som ikke kaster stoler etter meg kvalifiseres som good-guys etter de jeg har vært sammen med :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å finne en good-guy next time ;) (alle gutter som ikke kaster stoler etter meg kvalifiseres som good-guys etter de jeg har vært sammen med :rolleyes: )

Hihi - var litt usikker på hva jeg skulle kategorisere meg selv som, men nå vet jeg det - good guy, har aldri kastet stoler etter noen som helst! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk av "bad boys" (de som oppfører seg bad selvsagt) er at de som regel er usikre guttepjokker med null selvtillit. Og de er som regel noen reale drittsekker og. Så jeg foretrekker helt klart litt mer stødige mannfolk, evt "good guys". Er litt opptatt av gjensidig respekt så... :)

Utsendemessig liker jeg begge deler. Den ultimate hottie er vel Jhonny Depp som Jack Sparrow, og han er vel en .. tja.. eksentrisk men litt bad? ;) Slurrrrrppp B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk av "bad boys" (de som oppfører seg bad selvsagt) er at de som regel er usikre guttepjokker med null selvtillit. Og de er som regel noen reale drittsekker og. Så jeg foretrekker helt klart litt mer stødige mannfolk, evt "good guys". Er litt opptatt av gjensidig respekt så... ;)

Utsendemessig liker jeg begge deler. Den ultimate hottie er vel Jhonny Depp som Jack Sparrow, og han er vel en .. tja.. eksentrisk men litt bad? :D Slurrrrrppp B)

Det spørs helt hvilken aldersgruppe vi snakker om, tror jeg. De modnes etterhvert og ofte er badguy-stilen (les: som personlighets-stil) en flopp de raskt finner ut ikke funker. På en annen side er det stigmatiserende å dømme etter stil, da det ofte ikke stemmer med innsiden ;)

Jeg liker at menn (ferdig med "gutter" jeg ;) ) ser litt røffe ut -litt badguy. Det går mer på stil, enn personlighet. En mann som går rundt og er tøff i trynet hele dagen hadde ikke bodd lenge her, for å si det slik, men han må gjerne se slik ut. Jeg ser ikke akkurat ut som en nonne selv, så da passer jeg best med en slik -og heldige meg har fått en slik B)

Jeg går på BI, så noen pappagutt med tennisskjorte og pannebånd er ikke noe for meg, de ser jeg nok av hver dag :icon_redface:

Sier meg veldig enig i at Johnny Depp er hottie. Som fjortiss tapeserte jeg veggen hjemme med plakater av han. *mimre* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte gutt er en matcho-pus

Som sier i dyp stemme: "Jeg stikker å løfter vekter og svetter litt og prater med gutta og gjør andre MANNDIGE ting"(;)), rett før han går ut gjennom døren sier han; "jeg savner deg allerede, pus" ;)

Neida... Men en gylden middelvei pleier ofte å være et bra alternativ.. Ikke noen som oppfører seg som de blir/har blitt pisket, og ikke noen som oppfører seg som om de er verdens beste..

Ut ifra det jeg hittli har skrevet så er det vel åpenbart at personlighet har mer å si enn utseende.. Men det er en fordel om han ser såppas bra ut at jeg ikke ville foretrekke å sleike på doringen på et offentlig toelett.. ;) Hmmm.. Litt av en kjeft på meg i dag, en av mine mer ufine sider kommer frem i min første post på dette stedet.. :S ;)

*holde fingeren over "legg til"-boksen* Uæææ, tørr eg dette? *Trykke å håpe posten havner på rett sted*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte gutt er en matcho-pus

Som sier i dyp stemme: "Jeg stikker å løfter vekter og svetter litt og prater med gutta og gjør andre MANNDIGE ting"(;)), rett før han går ut gjennom døren sier han; "jeg savner deg allerede, pus" ;)

Neida... Men en gylden middelvei pleier ofte å være et bra alternativ.. Ikke noen som oppfører seg som de blir/har blitt pisket, og ikke noen som oppfører seg som om de er verdens beste..

Ut ifra det jeg hittli har skrevet så er det vel åpenbart at personlighet har mer å si enn utseende.. Men det er en fordel om han ser såppas bra ut at jeg ikke ville foretrekke å sleike på doringen på et offentlig toelett.. ;) Hmmm.. Litt av en kjeft på meg i dag, en av mine mer ufine sider kommer frem i min første post på dette stedet.. :S ;)

*holde fingeren over "legg til"-boksen* Uæææ, tørr eg dette? *Trykke å håpe posten havner på rett sted*

Jenten min sin *sprette rundt og klemme på*

Ellers er jeg veldig enig med deg, hehe, sånn passe mye av alt er bra, gjerne småbad utenpå og god og snill inni, bare synd det finnes få av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...