Gå til innhold
Hundesonen.no

Bad-boy eller good-guy?

Toller

Hva slags mann/gutt liker du best?  

61 stemmer

1. 1. mannfolk

• Bad-boy (som f.eks Jhonny Knoxwille)
      35
    • Good-guy (Orlando Bloom og alle de der)
      21
    • MAN (som supermann osv :P)
      5

Recommended Posts

Skrevet

God beskrivelse av meg. B)

Hmmmm.. var det ikke snakk om treff i Bergen snart? :)

jenter åsså!

Dere er så dumme!..

Bad-Boy er sikkert kult i noen måneder...., men det er Good-guy man bør gifte seg med;) hehe..

Jeg stemte på Good-Girl jeg...., liker dem søte, ærlige og sånn jeg.......

WHAT! Jeg trodde bare at vi måtte stemme jeg, ikke gifte oss med dem.. Hmm, sonen oppfordrer til bigami.. det kunne jo vært et interessant oppslag i avisen :):)

Seriøst, så stemte jeg også bad boy. MEN (og dette vil jeg ha med altså :D), så var den stemmingen basert kun på utseendet. Og unnskyld meg, men seriøst, han supermann fyren, makan til usexy fløtepus skal man lete lenge etter.. Orlando.. joa, men sånn i den settingen, så ble han defintivt slått av den bad'e...

Men de skal bare være det utseende messig.. innvendig så må de være good guy altså.... Definitivt et MUST!

Skrevet

Har egentlig alltid falt for "bad-guys".. Og disse var "bad" på utstiden og innsiden :rolleyes: Typisk meg å finne en som alltid kommer i trøbbel eller skaper trøbbel..

Satser på å finne en good-guy next time ;) (alle gutter som ikke kaster stoler etter meg kvalifiseres som good-guys etter de jeg har vært sammen med :rolleyes: )

Skrevet

Satser på å finne en good-guy next time ;) (alle gutter som ikke kaster stoler etter meg kvalifiseres som good-guys etter de jeg har vært sammen med :rolleyes: )

Hihi - var litt usikker på hva jeg skulle kategorisere meg selv som, men nå vet jeg det - good guy, har aldri kastet stoler etter noen som helst! :P

Skrevet

Mitt inntrykk av "bad boys" (de som oppfører seg bad selvsagt) er at de som regel er usikre guttepjokker med null selvtillit. Og de er som regel noen reale drittsekker og. Så jeg foretrekker helt klart litt mer stødige mannfolk, evt "good guys". Er litt opptatt av gjensidig respekt så... :)

Utsendemessig liker jeg begge deler. Den ultimate hottie er vel Jhonny Depp som Jack Sparrow, og han er vel en .. tja.. eksentrisk men litt bad? ;) Slurrrrrppp B)

Skrevet

Mitt inntrykk av "bad boys" (de som oppfører seg bad selvsagt) er at de som regel er usikre guttepjokker med null selvtillit. Og de er som regel noen reale drittsekker og. Så jeg foretrekker helt klart litt mer stødige mannfolk, evt "good guys". Er litt opptatt av gjensidig respekt så... ;)

Utsendemessig liker jeg begge deler. Den ultimate hottie er vel Jhonny Depp som Jack Sparrow, og han er vel en .. tja.. eksentrisk men litt bad? :D Slurrrrrppp B)

Det spørs helt hvilken aldersgruppe vi snakker om, tror jeg. De modnes etterhvert og ofte er badguy-stilen (les: som personlighets-stil) en flopp de raskt finner ut ikke funker. På en annen side er det stigmatiserende å dømme etter stil, da det ofte ikke stemmer med innsiden ;)

Jeg liker at menn (ferdig med "gutter" jeg ;) ) ser litt røffe ut -litt badguy. Det går mer på stil, enn personlighet. En mann som går rundt og er tøff i trynet hele dagen hadde ikke bodd lenge her, for å si det slik, men han må gjerne se slik ut. Jeg ser ikke akkurat ut som en nonne selv, så da passer jeg best med en slik -og heldige meg har fått en slik B)

Jeg går på BI, så noen pappagutt med tennisskjorte og pannebånd er ikke noe for meg, de ser jeg nok av hver dag :icon_redface:

Sier meg veldig enig i at Johnny Depp er hottie. Som fjortiss tapeserte jeg veggen hjemme med plakater av han. *mimre* hehe

Skrevet

Den perfekte gutt er en matcho-pus

Som sier i dyp stemme: "Jeg stikker å løfter vekter og svetter litt og prater med gutta og gjør andre MANNDIGE ting"(;)), rett før han går ut gjennom døren sier han; "jeg savner deg allerede, pus" ;)

Neida... Men en gylden middelvei pleier ofte å være et bra alternativ.. Ikke noen som oppfører seg som de blir/har blitt pisket, og ikke noen som oppfører seg som om de er verdens beste..

Ut ifra det jeg hittli har skrevet så er det vel åpenbart at personlighet har mer å si enn utseende.. Men det er en fordel om han ser såppas bra ut at jeg ikke ville foretrekke å sleike på doringen på et offentlig toelett.. ;) Hmmm.. Litt av en kjeft på meg i dag, en av mine mer ufine sider kommer frem i min første post på dette stedet.. :S ;)

*holde fingeren over "legg til"-boksen* Uæææ, tørr eg dette? *Trykke å håpe posten havner på rett sted*

Skrevet

Den perfekte gutt er en matcho-pus

Som sier i dyp stemme: "Jeg stikker å løfter vekter og svetter litt og prater med gutta og gjør andre MANNDIGE ting"(;)), rett før han går ut gjennom døren sier han; "jeg savner deg allerede, pus" ;)

Neida... Men en gylden middelvei pleier ofte å være et bra alternativ.. Ikke noen som oppfører seg som de blir/har blitt pisket, og ikke noen som oppfører seg som om de er verdens beste..

Ut ifra det jeg hittli har skrevet så er det vel åpenbart at personlighet har mer å si enn utseende.. Men det er en fordel om han ser såppas bra ut at jeg ikke ville foretrekke å sleike på doringen på et offentlig toelett.. ;) Hmmm.. Litt av en kjeft på meg i dag, en av mine mer ufine sider kommer frem i min første post på dette stedet.. :S ;)

*holde fingeren over "legg til"-boksen* Uæææ, tørr eg dette? *Trykke å håpe posten havner på rett sted*

Jenten min sin *sprette rundt og klemme på*

Ellers er jeg veldig enig med deg, hehe, sånn passe mye av alt er bra, gjerne småbad utenpå og god og snill inni, bare synd det finnes få av dem...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg brukte for det meste lek som belønning med puddelen, han krevde en del aktivisering men han begynte ikke å bli destruktiv eller pipete om jeg var litt treg en dag eller to, det var greit. I tilfelle det er interessant har jeg en video av en ekstra lang treningsøkt ute en kveld da han trengte litt ekstra hjelp til å få ut energi. Slikt går helt fint, så lenge hunden ikke sier ifra ved å ødelegge ting 😅   Kan jo hende det blir puddel igjen, men kjekt med input i tilfelle det var noe jeg ikke hadde vurdert. Spaniel var ikke på radaren min, vet ikke om det inntrykket jeg har av dem er helt riktig for meg. Og en tråd jeg fant her inne snakket om at de luktet sterkt for noen, det gjør meg litt skeptisk, lukt er grunn til at jeg ikke ville hatt Golden retriever feks 🫣 Korthår collie så jeg på for en del år tilbake men falt ikke helt i smak. Vurderte også chodsky pes, basenji, lundehund, sort elghund, whippet etc, veldig forskjellige raser med forskjellige behov 😅 
    • Det kommer jo litt på ambisjonene mtp lydighet og sånt også. Hunder som er lette å trene krever ofte også mer aktivisering.  Med labrador er det på godt og vondt mye matfokus, det er et godt verktøy i treningen, men også en utfordring. På samme måte som at mange pudler er kresne og vanskeligere å belønne med mat. Spaniel er generelt også mer matglade, men kanskje ikke så ekstreme som labrador.  Gjeterhundrasene har ofte også en del stress, og gjerne lyd med det.  Korthårscollie er en av de jeg synes er litt annerledes og som er ok hunder på aktivitet, de røyter en god del, men ikke noe pelsstell utover børsting og støvsuging. Jeg er litt usikker på lydnivå der. Men kan være verdt en titt.
    • Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...