Gå til innhold
Hundesonen.no

nutro Choice foret ifra usa

swimzy

Recommended Posts

Det er bare en måte å finne et fôr som passer din hund. De må prøves! På den måten vil du før eller siden finne et fôr som passer ypperlig for din hund. Det finnes ikke ett fôr som passer til alle hunder, da ingen hunder er like. Og når du har funnet et fôr som fungerer bør du holde deg til det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har vi solgt Nutro i mange år,og har vært storfornøyd med dette foret! Men for noen år tilbake (6 -7 år) var det litt trøbbel med importen til Norge, så da fikk vi Eukanuba som "hovedfor" istedet, da det og er blandt de beste i verden.

Nå er Nutro kommet tilbake, og er fremdeles det supre foret det alltid har vært,og om du lurer på å prøve, så gjør det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har vi solgt Nutro i mange år,og har vært storfornøyd med dette foret! Men for noen år tilbake (6 -7 år) var det litt trøbbel med importen til Norge, så da fikk vi Eukanuba som "hovedfor" istedet, da det og er blandt de beste i verden.

Nå er Nutro kommet tilbake, og er fremdeles det supre foret det alltid har vært,og om du lurer på å prøve, så gjør det! :P

oki, thanx...da gjør jeg det istedet for eukanuba!! :) De hadde jo ogsåp en 3 mpnders tilvendingsgaranti og fornøydhetsgaranti om at hvis vi ikke er fornøyd etter 3 månder får vi pengene tilbake!! så taper jo heller ingenting på¨å prøve det heller da!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå er Nutro kommet tilbake, og er fremdeles det supre foret det alltid har vært,og om du lurer på å prøve, så gjør det! :lol:

Hei!

Jeg er ny her, og så dette innlegget først nå -da jeg har søkt rundt på nettet i håp om å finne forhandlere av Nutro Choice. Jeg håper dette innlegget bli sett da, hehe ;)

Jo, jeg har en mops som elsker Nutro Choice, og det fungerer godt på henne. Jeg bor i Oslo, og vet kun om en forhandler på Eidsvoll. Nå er vi over halvveis i sekken, og trenger å få kjøpt inn mer. Er det noen som har noen tips til meg? Calina, hvor holder du til? Vi har ikke bil nemlig, og det gjør jo alt litt komplisert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fôret solgte jeg i dyrebutikken jeg dreiv for 6-7 år siden. Jeg brukte det på mine egne hunder( malamute og labrador/setter blanding) også og var veldig fornøyd med det. Nå er det ingen rundt her jeg bor (som jeg vet om ihvertfall) som selger det. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde nok brukt det enda hvis jeg hadde fått tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her, og så dette innlegget først nå -da jeg har søkt rundt på nettet i håp om å finne forhandlere av Nutro Choice. Jeg håper dette innlegget bli sett da, hehe :)

Jo, jeg har en mops som elsker Nutro Choice, og det fungerer godt på henne. Jeg bor i Oslo, og vet kun om en forhandler på Eidsvoll. Nå er vi over halvveis i sekken, og trenger å få kjøpt inn mer. Er det noen som har noen tips til meg? Calina, hvor holder du til? Vi har ikke bil nemlig, og det gjør jo alt litt komplisert..

Jeg har sendt deg PM. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

finner du en butikk som fører maten, så har de helt sikkert smakeprøver til foret!! of faktisk, hvis hunder fikk velge ville de valgt nutro choice, for lokalavisa her har hatt en hundemat test der hundene selv fikk bestemme hvilken mat de likte best og hundene likte best nutro choice!! best på smak, pga det er mye mer kjøtt i maten! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner du en butikk som fører maten, så har de helt sikkert smakeprøver til foret! of faktisk, hvis hunder fikk velge ville de valgt nutro choice, for lokalavisa her har hatt en hundemat test der hundene selv fikk bestemme hvilken mat de likte best og hundene likte best nutro choice! best på smak, pga det er mye mer kjøtt i maten! :icon_redface:

Må le litt, men en sånn test er totalt useriøs. har ingenting med smak å gjøre. Det essensielle her er hva det lukter av fôret. Trikset er å oversprøyte fôrkulene med luktstoffer, som regel fett tilsatt luktstoffer... men for all del, nutro er et bra fôr..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...