Nirm Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Zappet på mine hele tre kanaler, og kom plutselig over noen hunder på NRK... Var noe snakk om lovendringer ang hundehold i tettbygd strøk i Sarpsborg Kommune. Fikk ikke helt med meg hva det var, annet enn no snakk om politiet og pålegg. Ikke har jeg funnet noe om det i noen aviser heller... Noen som så distriktnyhetene på NRK, som fikk det med seg, eller har hørt om hva det kan være? EDIT: Funnet det. Dobbelpost slått sammen. Mod. Vala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 så hva dreier det seg om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Link Egentlig en del sunt bondevett, at man skal pelle opp møkka etter bikkja og slike ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 enig, her var det mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosin Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Dette var jo flott. Ikke værst Særp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Det var det ja. En hund til i hus her, så må jeg nok gjerde inn hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar