Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyrelik dumpet i conteiner

Taran

Recommended Posts

tenker på en eventuell avtale med vetrinærer for disse folka jeg...Hyggelig for eiere å vite at kjæledyra endte opp sånn, og ikke som lovet..

Huff...

lokalavisens verson

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2212484.ece

les også "noe har gått galt"

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2212483.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vi pleier av og til å rusle gjennom området til Norges Veterinærhøgskole, og der står det en fellescontainer... bak en garasjeport. Hundene er avsindig nysgjerrige, men samtidig tvilende - og jeg kikket inn, og containeren var full gitt, beina på de sist avlivde stakk opp over kanten.

Og litt lenger borti der stod lastebilen med den nye, tomme containeren - som tydeligvis skulle byttes mot den fulle. Skulle til destruksjon, vet ikke hvor - men hundene oppførte seg meget merkelig, var vel for dem omtrent som å dumpe borti utgangen av gasskammeret i en konsentrasjonsleir eller så.

Joda, alle skal dø, men jeg liker nå litt respekt for ting, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier av og til å rusle gjennom området til Norges Veterinærhøgskole, og der står det en fellescontainer... bak en garasjeport. Hundene er avsindig nysgjerrige, men samtidig tvilende - og jeg kikket inn, og containeren var full gitt, beina på de sist avlivde stakk opp over kanten.

Og litt lenger borti der stod lastebilen med den nye, tomme containeren - som tydeligvis skulle byttes mot den fulle. Skulle til destruksjon, vet ikke hvor - men hundene oppførte seg meget merkelig, var vel for dem omtrent som å dumpe borti utgangen av gasskammeret i en konsentrasjonsleir eller så.

Joda, alle skal dø, men jeg liker nå litt respekt for ting, jeg da...

Herregud, er det slik? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...