Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme msn

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Årh..

Er så lei av min_sera adressen min, at jeg ville ha en ny. Laget noe med chissepija92 eller no sånnt. Vel, lagret kontakt listen min og la over alle kontaktene. Men nå er den msn'n utrolig klikk, så jeg skulle lage meg en ny tenkte jeg. 5 ganger prøvde jeg, før jeg fikk denne:

christine-milo. La til kontakt listen min igjen, må så kunne jeg ikke sette kontaktene i grupper lenger. Jeg kunne bare ha on og offline.

Gikk heller ikke an å slette kontaktene. <_<

Så nå holder jeg meg til den jeg bruker nå, og skifter aldri igjen! Basta bom!

Om du får forespørsel fra christine-milo så trykk avvis. Ok? :P

Beklager til mange av sonens befolkning som blir plaget av godkjennelses meldinger av meg- Skal finne no annet og gjøre :)

----

Noen som har fått problemer med å logge av å på(dvs at du plutselig oppdager at du er logget av) etter de lastet ned Msn Live?

Jeg logger av hvert 3.minutt eller noe, og det er sykt irriterende. Har hørt andre med problemet.

Og er det noen som vet hvor jeg sletter MSN LivE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Slått sammen, trenger ikke mange tråder om msn problemet... :P

Live Messenger er mere stabilt en 7.5 hos meg, kan vel være nettverket eller akkurat den versjonen av Live du har lastet ned som tuller...

Om jeg skulle ha laget tråder om alle msn-problemene mine, så hadde sonen vært spammet :)

Venter sart på en forklaring om hvordan jeg sletter den ¤%&/¤%¤ LIVE messenger.

Nå fikk jeg feilmelding til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja.. :)

Du går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programer - og finner Live Messenger i listen et sted... Sikkert nederst siden det heter Windows Live Messenger..

Men fordi om du sletter Live så får du ikke tilbake gamle 7.5 fordi...

Holder fortsatt en knapp på nettverksproblemer jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det var det ja.. :)

Du går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programer - og finner Live Messenger i listen et sted... Sikkert nederst siden det heter Windows Live Messenger..

Men fordi om du sletter Live så får du ikke tilbake gamle 7.5 fordi...

Holder fortsatt en knapp på nettverksproblemer jeg da...

1. Hvor ligger kontrollpanel? (Skjønner fårhåpentligvis at det ikke er panelet her på sonen da)

2. Hvilken MSN får jeg om jeg sletter Live MSN da?

3. Vel, kanskje nettverks problemer, vi har litt trøbbel, men brødrene mine faller ikke ut så ofte da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor ligger kontrollpanel? (Skjønner fårhåpentligvis at det ikke er panelet her på sonen da)

2. Hvilken MSN får jeg om jeg sletter Live MSN da?

3. Vel, kanskje nettverks problemer, vi har litt trøbbel, men brødrene mine faller ikke ut så ofte da :rolleyes:

1. i startmenyen i windows foreksempel...

2. Da får du INGEN msn, så da er du kvitt problemet... :)

3. Vente og se litt.?

(jeg har tatt vare på 7.5 om du absolutt vil prøve den i stede, men jeg ville ventet og sett om nettverket ble stabilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sitter en del på pappas bærbar, og der faller jeg ikke ut hvert kvarter en gang :) Og det er Windows Messenger(Gammel-dame msn i følge noen her inne <_<)

Vel, skal se det an i 1 dag, også gir jeg opp og flytter til en øde øy i middelhavet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...