Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme msn

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Årh..

Er så lei av min_sera adressen min, at jeg ville ha en ny. Laget noe med chissepija92 eller no sånnt. Vel, lagret kontakt listen min og la over alle kontaktene. Men nå er den msn'n utrolig klikk, så jeg skulle lage meg en ny tenkte jeg. 5 ganger prøvde jeg, før jeg fikk denne:

christine-milo. La til kontakt listen min igjen, må så kunne jeg ikke sette kontaktene i grupper lenger. Jeg kunne bare ha on og offline.

Gikk heller ikke an å slette kontaktene. <_<

Så nå holder jeg meg til den jeg bruker nå, og skifter aldri igjen! Basta bom!

Om du får forespørsel fra christine-milo så trykk avvis. Ok? :P

Beklager til mange av sonens befolkning som blir plaget av godkjennelses meldinger av meg- Skal finne no annet og gjøre :)

----

Noen som har fått problemer med å logge av å på(dvs at du plutselig oppdager at du er logget av) etter de lastet ned Msn Live?

Jeg logger av hvert 3.minutt eller noe, og det er sykt irriterende. Har hørt andre med problemet.

Og er det noen som vet hvor jeg sletter MSN LivE?

Skrevet

Slått sammen, trenger ikke mange tråder om msn problemet... :)

Live Messenger er mere stabilt en 7.5 hos meg, kan vel være nettverket eller akkurat den versjonen av Live du har lastet ned som tuller...

Skrevet

Du vet det jo ifra før da, Christine, men jeg kan jo skrive det her også.

JA, her logges det av og på, i tillegg til at det henger seg opp... Møkk.

Guest Christine
Skrevet

Slått sammen, trenger ikke mange tråder om msn problemet... :P

Live Messenger er mere stabilt en 7.5 hos meg, kan vel være nettverket eller akkurat den versjonen av Live du har lastet ned som tuller...

Om jeg skulle ha laget tråder om alle msn-problemene mine, så hadde sonen vært spammet :)

Venter sart på en forklaring om hvordan jeg sletter den ¤%&/¤%¤ LIVE messenger.

Nå fikk jeg feilmelding til og med...

Skrevet

Det var det ja.. :)

Du går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programer - og finner Live Messenger i listen et sted... Sikkert nederst siden det heter Windows Live Messenger..

Men fordi om du sletter Live så får du ikke tilbake gamle 7.5 fordi...

Holder fortsatt en knapp på nettverksproblemer jeg da...

Guest Christine
Skrevet

Det var det ja.. :)

Du går inn på kontrollpanel - legg til / fjern programer - og finner Live Messenger i listen et sted... Sikkert nederst siden det heter Windows Live Messenger..

Men fordi om du sletter Live så får du ikke tilbake gamle 7.5 fordi...

Holder fortsatt en knapp på nettverksproblemer jeg da...

1. Hvor ligger kontrollpanel? (Skjønner fårhåpentligvis at det ikke er panelet her på sonen da)

2. Hvilken MSN får jeg om jeg sletter Live MSN da?

3. Vel, kanskje nettverks problemer, vi har litt trøbbel, men brødrene mine faller ikke ut så ofte da :rolleyes:

Skrevet

1. Hvor ligger kontrollpanel? (Skjønner fårhåpentligvis at det ikke er panelet her på sonen da)

2. Hvilken MSN får jeg om jeg sletter Live MSN da?

3. Vel, kanskje nettverks problemer, vi har litt trøbbel, men brødrene mine faller ikke ut så ofte da :rolleyes:

1. i startmenyen i windows foreksempel...

2. Da får du INGEN msn, så da er du kvitt problemet... :)

3. Vente og se litt.?

(jeg har tatt vare på 7.5 om du absolutt vil prøve den i stede, men jeg ville ventet og sett om nettverket ble stabilt...

Guest Christine
Skrevet

Sitter en del på pappas bærbar, og der faller jeg ikke ut hvert kvarter en gang :) Og det er Windows Messenger(Gammel-dame msn i følge noen her inne <_<)

Vel, skal se det an i 1 dag, også gir jeg opp og flytter til en øde øy i middelhavet

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...