Gå til innhold
Hundesonen.no

Nei til dyremishandling

Blackburn

Recommended Posts

Ikke for å være gledesdreper her, men de aller fleste er imot dyremishandling - og jeg skulle gjerne skrevet under på en liste mot dyremishandling jeg, men jeg skulle gjerne visst hva som menes med dyremishandling før jeg skreiv under på den aktuelle lista :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne- Se på linken (hjemmesiden) til henne som har laget tråden... (der er det noen filmer (som jeg ikke ville sett) og bilder- som viser hva henne tar som dyremishandling)

Henrikke- godt spørsmål... Har egentlig ikke noe svar på det- bare følte for å gjøre noe. Etter alle trådene med filmer/bilder og historier her :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel, sorry og skuffe dere, men dyremisshandling får vi nok ikke stoppet med underskrifter.

Du er så pesimistisk! <_<

Men ja det er kanskje riktig- noen forslag?

Orker ikke fler fæle tråder om dyremishandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plenty: dyrebeskyttelsen, leser innlegg i aviser og på chatteforum, ikke bare hundefora,diskusjoner med venner og kjente, vise klart og tydelig hva en mener når en ser og er vitne til sånt, evnt anmelde.Kort sagt, bry seg, aktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel, sorry og skuffe dere, men dyremisshandling får vi nok ikke stoppet med underskrifter.

Nei, stoppet det er nok umulig. Til det er visse mennesker for skrudd i topplokket. MEN, man kan iallefall få satt et fokus på saken som kan sørge for at straffene for dyremishandling blir satt opp og at slike saker får mer prioritet enn hva de får idag...

Med andre ord, man kan altså ikke tape på å engasjere seg i slike saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...