Gå til innhold
Hundesonen.no

Mopsen Muffin

Muffin

Recommended Posts

Tenkte jeg kunne presentere min lille prinsesse Muffin,hun er som mopser flest en klovn,litt sær,sta og utrolig morsom...

Klovn som i det fex å ligge på rygg å snappe i luften,klaske med labbene etter leker som små spebarn gjør osv..listen er lang hehe

sær som i å super happy løpe bort til folk,men i det hun har fått oppmerksomheten ikke gidde alikavel,så der sitter folka å "kom da" og hun bare ah kan du ikke gjøre deg mer kostbar ass...

Alt skal smakes på ute..biller,stein ja you name it.. ekkles var da hun tok en meitemark som valp,jeg sa spytt ut,joda hun prøvde men den satt som limt på tunga om ble med inn igjen,om vips,der var dagens protein inntak unnagjort.

Sta som i når hun har bestemt seg for at hun skal ikke ut å tisse, kan holde seg til det skvulper gult i øya på henne.. vi går på tur og hun gidder ikke prøve engang, har hent hun har holdt seg fra fex kl 09 på morgenen til 22 på kvelden.. nå skal sant sies at hun drikker ikke mer enn nødvendig og er ikke en hund som markerer ute,foruten om på katt,så har en plass der jeg vet det går mye katt som jeg sparer til en dag jeg må ha henne til å tisse litt kjapt. Kan også bestemme seg for at hun vil ha godis,da helst ost og kan sitte på kjøkkenet i evigheter nedenfor kjøleskapet å si et pip hvert 2 min..

Hun tror også at hun er den største og sterkeste i gata og ypper gjærne til bråk med Scheferen i blokka,en litt gretten hannhund. Hun er meget forelsket i den ene naboens amstaff hanne på 6 år,mens en annen nabos 6 månd gammel mops er ok å leke med,men dog så plagsom....

Hun fant en liten frosk på stien i fjor,susset den rett på munnen nermests,men noen prins ble det ikke

så nestegang hun så en prøvde hun seg på froskejakt..gikk ikke så bra, 1-0 til frosken da ja..

Det var litt om henne..

DSC02321.JPG

( håper ikke bildet er for stort)

MvH Lillian & Muffin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er helt super størrelse på :wub:

Det finnes svarte mopser også sant? Søt jente har du i hvert fall!

ja de fins i sort også.

kjøpte meg sort mops for konfirmasjons pengene mine den gang jeg var 14 år, det var familiens første mops,den dag i dag har vi tilsammen 3 stk. mine foreldre har 2 og jeg 1. forhåpentligvis blir det en til hos meg i løpet av neste år.

sort mops kan du se på vår hjemmeside

www.jasi.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...