Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min ble angrepet.....

camilla bye-pedersen

Recommended Posts

Var en liten tur i byn på lørdag, det var strålende sol og minst 20 grader. Tok med meg Gizmo som gikk fint i bånd og storkoste seg. (fikk jo smake kuleis :P )

Etter å ha gått å sett litt rundt omkring gikk vi forbi en uteresturant, der satt en cokcer spaniel bindt til et gjerde midt i solsteken og uten vann. Eieren satt og drakk..... :P Da Gizmo så hunden (på ca 5 m avstand) stoppet han opp å så på den, han ville bort å hilse. Men uten noe synlig forvarsel løp cockeren bort og kastet seg over Gizmo. Gizmo hylte og kastet seg på rygg men cockeren fortsatte å bite, fikk heldigvis dratt den vekk. Cockeren hadde faktisk på seg flexibånd som ikke var låst derfor hadde den mulighet til å løpe bort til Gizmo (hadde jeg bare vist det....!) Tilslutt fikk eieren dratt cockeren til seg, men han var så drita full at jeg ikke gadd å si noe til han...Ble så forbannet, sitte der å drikke seg drita med hunden på slep midt i solsteken en lørdags formiddag..... :icon_redface: Cockeren hadde vel fått solstikk! Heldigvis gikk det bra med Gizmo :P Han var først veldig redd, men roet seg etter litt skryt og ros. Fikk heller ingen fysiske skader. Det var en ekkel episode, Gizmo har jo aldri tidligere blitt angrepet. Han underkaster seg alltid eldre hunder og har dermed aldri havnet i "trøbbel" før....!Men jeg har jo fått en liten tankevekker nå da, man kan ikke alltid stole på hunder man ikke kjenner uannsett hvor snill de ser ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansvarlig kaller jeg det av han som eier den andre hunden... Folk har så lite vett i huet sitt alså... Heldigvis gikk det bra med hunden din hverfall :icon_redface: Håper hunden din ikke har fått noe skrekk i seg nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansvarlig kaller jeg det av han som eier den andre hunden... Folk har så lite vett i huet sitt alså... Heldigvis gikk det bra med hunden din hverfall :P Håper hunden din ikke har fått noe skrekk i seg nå da.

Enig! Det ser ikke ut til at episoden har gitt han noe varige men, heldigvis...! Vi har hilst på andre hunder siden og det har gått kjempe fint. Heldigvis.... :icon_redface: Men tenk om han hadde vært en litt usikker hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...