Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling 3 Juli!

Silje

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har tenkt seg til Vestnes 3 juli da?

Jeg reiser helt fra Stavanger med 4 hunder. Den ene er jeg ikke helt sikker på om jeg skal stille, for hun har så fryktelig dårlig pels nå for tiden...

Vi kombinerer utstillingen med å treffe oppdretteren til Enya (hun på bildet) for første gang(!) :)

Hadde vært hyggelig med litt selskap fra Hundesonen på utstillingen :)

Skrevet

Det skal ligge ved Ålesund en plass :) Er faktisk ikke helt sikker på hvor(!) Påmeldingen var 3 juni ja, så det er nok desverre litt seint :)

Skrevet

Åh, så dumt da... At jeg ikke har fått med meg det da.. Skal liksom ikke på NOEN utstillinger i Juli jeg.

Også er det ikke såååå langt heller. Bare litt... :)

Skrevet

Ja, det er dumt å få med seg slikt for seint.... :)

Hvis det ikke er så kjempe langt kan du jo eventuelt komme å se på da :)

(godt å se at det er andre som også sliter litt med nattesøvnen :) )

Skrevet

Vel vi får se på det da.. hehe.

Det er liksom litt langt likevel.... Tar vel 5-6 timer å kjøre tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg sliter vel ikke akkurat med nattesøvnen men har litt vanskelig for å rive meg fra skjermen her og finne fram til senga. :)

Skrevet

ja, det var kanskje i lengste laget å kjøre bare for å se på :)

Jeg sliter egentlig ikke med nattesøvnen jeg heller... jeg har vel egentlig bare ikke prøvd å sove enda, lider av samme syndrom som deg, kronisk-låste-øyne-på-skjermen :)

Men det jeg merker er at jeg skriver mer og mer skriveleifer det seinere det blir :)

Skrevet
Det skal ligge ved Ålesund en plass :) Er faktisk ikke helt sikker på hvor(!) Påmeldingen var 3 juni ja, så det er nok desverre litt seint :)

Vestnes ligger ganske nært Molde. :)

Skrevet

Vestnes ligger ganske nært Molde. :)

Molde- ålesund.... er det ikke ganske nært da? (er utrolig dårlig i norsk geografi :) )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...