Shortybebeh Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Forandret spørsmålet litt. Dere som har papillon, vil dere måle hunden deres rundt halsen for å stille min nysgjerrighet? I utgangspunktet lurer jeg fordi jeg har et halsbånd liggende, men siden det varierer så fælt så får jeg forandre luringen min litt!
LiLi Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Det er veldig stor variasjon i størrelsen på papillon, så det kan bli litt vanskelig. Det beste er nok om du hører med oppdrettern din ca. hvor stor hun tror valpen kommer til å bli, eventuelt hvor stor faren eller.
Shortybebeh Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Men går det ikke an å hjelpe meg og si sånn ca ca? Jeg har virkelig ikke snøring, og er mest bare nysgjerrig på hvor små de er! Er det 6 cm? Eller 20? La meg spørre på nytt da Hvor stor er din papillon rundt halsen? hihi, der var jeg lur hva? :blush:
LiLi Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Hihi.. Min er ca. 20cm, men hun er veldig liten. Mellom 20 og 30 et sted kanskje? Under 20 tror jeg nok ikke du skal regne med i alle fall, da jeg aldri har sett en mindre papillon en min.
Marianne&Java Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 hei! målte mine! Rita er 22 cm og Rikke er 20!
Shortybebeh Skrevet 16. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Tusen takk! Deres tre er ganske like der ja... JEG er 30 cm rundt halsen, så jeg er kjempeoverrasket over at de faktisk er så mye som 20 +! Men det er kanskje jeg som har tynn hals..
Marianne&Java Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Tusen takk! Deres tre er ganske like der ja... JEG er 30 cm rundt halsen, så jeg er kjempeoverrasket over at de faktisk er så mye som 20 +! Men det er kanskje jeg som har tynn hals.. hehe! måtte bare måle meg selv nå jeg også... 31 cm! hehe! det er ikke så langt unna våre kjære små da! men Rikke er ganske liten og Rita er litt kraftigere, og enda er det bare 2 cm forskjell på de to, så er nok rundt der de fleste ligger!
LiLi Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Jeg er også 30 cm rundt halsen Hehe.. Nå skal det nevnes at jeg ikke strammet til noe særlig rundt halsen hennes da, hadde et sånt stivt ekkelt målebånd, så la det bare sånn tålelig inntil.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar