Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kan jeg finne GOD rideundervisning i Stavanger/Sandnes/Jæren området?

Aya

Recommended Posts

Jeg lurer på om noen av dere sonenfolk har tips til steder man kan få kvalitetsundervisning innen dressur i Sør-Rogaland? Jeg ønsker ikke å ri fjordinger og gamle travere, uten å si et vondt ord om disse, men mer konkuranserettet dressur, om man kan si det sånn;)

Send en PM eller svar her, om dere vet om noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Sandnes en meget god rideklubb da? Nå er det 5, 6 år siden jeg har hatt med hest å gjøre,og her i Norge er det min søster som har vært mest aktiv innen konkurransedressur, men jeg mener det er etpar veldig gode rideskoler i dette området. Men så var det meg og navn da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona blir nok hakket for langt borte, det senteret ligger rett utenfor Kr.Sand, ca tre timer fra sandnes. Men Sandnes og Jæren Rideklubb har jeg hørt mye bra om! Kanskje jeg skulle meldt meg på et kurs der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sandnes og Jæren Rideklubb har jeg hørt mye bra om! Kanskje jeg skulle meldt meg på et kurs der?

Det var den jeg mente! :) De holder et meget godt nivå konkurransemessig sett,og såvidt jeg vet trives medlemmene der. de gjorde hvertfall det sist jeg hørte noe for noen år tilbake...hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...