Gå til innhold
Hundesonen.no

Ozzy sin hjemmeside

kit

Recommended Posts

Veldig flott side :D

:):D

Behagelig farge og tøff skrift på linkene i menyen og at du hadde bilde av Salsa på toppen gjorde at det ble ennda bedre!

Synes siden din er veldig flott, men her er noe pirk som kan vurderes for å få en ennda bedre side.

* Midtstilling

* Bakgrunnsfargen bak den beige kunne vært en annen enn hvit?

* Skrifttypen din kunne vært hakket større (tenker feks på: om Salsa)

* Dersom du har tenkt til å fortsette med å linke til bildene dine som ligger inne på piczo kan du jo ha samme bakgrunn på de sidene som resten av siden?

Nydelig liten krabat du har, og flotte bilder! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Likte veldig godt bildene øverst på siden! Jeg hadde likt om hele siden var litt mindre på en måte. Når jeg går inn på siden føler jeg at jeg bare ser et hjørne av den liksom. Sånn i lengden vil nok svart side være litt tung og trist (særlig nå på våren), men disignet var veldig ryddig, profft og reint :ahappy:

Jeg synes bildene burde ligge på samme siden, ikke inne på piczo. Synes også freewebs-gjesteboka trekker ned litt. inne på nuff.net får man gratis gjestebøker

Link gjerne til siden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt bildene øverst på siden! Jeg hadde likt om hele siden var litt mindre på en måte. Når jeg går inn på siden føler jeg at jeg bare ser et hjørne av den liksom. Sånn i lengden vil nok svart side være litt tung og trist (særlig nå på våren), men disignet var veldig ryddig, profft og reint :ahappy:

Jeg synes bildene burde ligge på samme siden, ikke inne på piczo. Synes også freewebs-gjesteboka trekker ned litt. inne på nuff.net får man gratis gjestebøker

Link gjerne til siden min.

Takk for tilbakemelding^^

Jeg har ganske stor skjerm så her er ikke layouten så veldig stor, skal huske på det til neste gang :D tenkte jeg skulle fikse et album til bildene, liker ikke piczo..syns det blir litt for uryddig og sånn.

Er enig i det med gjesteboka, har bare ikke funnet noen måte å få fikset det på ettter at den andre gikk dunken ;)

Igjen takk..setter opp link til siden din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...