Gå til innhold
Hundesonen.no

guttetråden...


~Marlene~

Recommended Posts

jeg syns det er utrulig vanskelig å prate me gutter! særlig fordi jeg ble så mye mobba på ungdomskolen..å jeg tenker kanskje litt for mye på hvordan jeg ser ut?

jeg er ikke tynn...er 1.63 høy og 65 kilo :angry:

er redd jeg aldri får noen kjæreste, hvem vil vell ha en tjukk feit ku???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er utrulig vanskelig å prate me gutter! særlig fordi jeg ble så mye mobba på ungdomskolen..å jeg tenker kanskje litt for mye på hvordan jeg ser ut?

jeg er ikke tynn...er 1.63 høy og 65 kilo :angry:

er redd jeg aldri får noen kjæreste, hvem vil vell ha en tjukk feit ku???

Marlene da, pust litt :( For det første: i den aldersgruppen du er nå er gutter bortimot de største idiotene som finnes - jeg synes ikke vekten din ift høyden din høres noe unormal ut i det hele tatt, mens guttene i den aldersgruppen der generelt vil ha Barbie i 10.klasse versjon. Det finnes mange ålreite gutter der ute, og de kommer med tiden :P Føler du at du ikke er fornøyd med utseendet ditt så tar du med deg dyra ut på lange, turer (man forbrenner mer på å gå raskt enn å løpe, og det greier man også lenger) mens du nynner "You can't hurry love, no, you just have to wait........" og nyter sommeren sammen med de som du er 100 % sikre på at ikke bryr seg om hvordan du ser ut eller måtte oppfatte deg selv - Mira & Vega :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er utrulig vanskelig å prate me gutter! særlig fordi jeg ble så mye mobba på ungdomskolen..å jeg tenker kanskje litt for mye på hvordan jeg ser ut?

jeg er ikke tynn...er 1.63 høy og 65 kilo :(

er redd jeg aldri får noen kjæreste, hvem vil vell ha en tjukk feit ku???

Slapp av du er IKKE feit..

Jeg er selv 1.67 og 90 kg. Kunne flyttet fjell for å få samme vekt som deg!

Dagge samme vekten da jeg gikk både ungdomsskolen og halve VGS.

Gutter er noe hærk, helt til du treffer på den som betyr noe. Er ikke noe vits og stresse med det..

Tenkte akkurat det samme som deg da jeg gikk ungdomsskolen og VGS.

Men, en fyr fant meg da tilslutt, utrolig nok. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Marlene du Marlene..

Slik innstilling må du ikke ha.

Jeg hadde selv den innstillingen og folk så bare stygt på meg og sa at jeg var teit som hadde den.

Jeg slutta med den innstillingen, og jeg har ikke noen fyr enda, fordi jeg har sagt nei.

Om gutta tenker bare på utsende er de ikke verd noen ting.

Det inni er alltid det som teller, husk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MARLENE!!!! du er jo vakker og fin! de som ikke vill ha deg bare pga vekta må jo være totalt dumme i hodet som går glipp av ei så knall kjekk jente som deg! ikke tenkt sånn! det fint gutter der ute som tar deg for den du er og ikke bare hvordan du ser ut! og han kommer! du må bare smøre deg med tålmodighet! jeg har slitt i mangen år med dårlig selvbildet.. før var jeg tynn og trodde jeg var smell feit.. se på meg nå i dag.. jeg veier mye mer nå og når jeg ser på bilder for 2 år siden var jeg syl tynn! så som regel så lyver speilet en god del kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny(Kite) sier:

Finn deg en litt eldre gutt :angry:

De på vår alder er kun ute etter barbier, når de overskrider 18 års grensen begynner det å likne noe...

Har studert fenomenet lenge, det stemmer ganske bra :(

Du er overhodet ikke overvektig så du har ikke noe å klage på, sjekk på BMI, ingen overvekt(ikke det at BMI er til å stole på for den regner ikke med muskler og benbygning, men det er evt. bare positivt for deg hvis du vil veie lite :P)

Det tar tid.

Selv er jeg en liten jente: 153-154 høy og veier 57 kilo!

Gikk plutselig opp 7 kilo gitt:P

Har ikke type jeg heller...siste kjæresten var i barnehagen da jeg var 5 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er utrulig vanskelig å prate me gutter! særlig fordi jeg ble så mye mobba på ungdomskolen..å jeg tenker kanskje litt for mye på hvordan jeg ser ut?

jeg er ikke tynn...er 1.63 høy og 65 kilo :(

er redd jeg aldri får noen kjæreste, hvem vil vell ha en tjukk feit ku???

Du bør virkelig ikke ha en sånn instilling til deg selv, til slutt bare ødelegger det deg invendig totalt. Men den rette kommer nok, og du er IKKE tjukk.. Hmm, vær med hundene dine og nyt sommeren som tuppetroll sier :angry: ha en fin sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutt - ta det helt med ro... :angry:

Som tuppetroll sier, gutter kan være helt blåste når de er på din alder - men vi kommer da til fornuft vi også etter hvert.

Folk, særlig jenter (men også enkelte av oss gutter) tenker alt for mye på at vi må tilpasse oss en idealfigur. Min erfaring, både fra egne forhold og fra folk jeg kjenner, er imidlertid at slike ting som vekt har minimalt å si når man treffer den rette. Mine to beste venner er gift med "store" jenter (mye større enn deg), og har aldri hørt dem klage på noe som helst. Det er disse to jentene de vil ha framfor noen andre!

Når det gjelder tenning og slikt er det som regel helt andre ting som spiller inn etter hvert enn at partneren er sylslank. Én ting er hva man snur seg etter på gata, en annen ting er hvem man faktisk kan tenke seg å leve livet sitt sammen med... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter i din alder nå er som usikre hannhunder som utagerer og går til angrep med engang. Det finnes dog de få blant "idiot" guttene som er sikre på seg selv men som ikke skriker høyest og dermed legger du ikke merke til de. Du ar da for P***er ikke feit!? :angry:

Eg har selv dårlig selvtilli men ikke søren om eg lar folk legge merke til det.

Tenk positiv. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Da jeg var halvparten så gammel som jeg er nå, var jeg en liten spirrevipp på knappe 45 kg jeg, og veit du hva? Jeg hadde ingen kjærste jeg heller.. Jeg var derimot den jenta alle gutta klaga til om at de ikke fikk noen kjærste.. Utrolig kjipt - don't mind me, liksom, for jeg er jo ikke ei jente, og jeg har jo flust av kjærster <_<

Tror gutter i den alderen syns det er "tryggest" å fantasere om de "Barbie"-jentene jeg, de veit jo at de neppe har sjangs allikevel, så da slipper de å drite seg ut.. Jeg hadde et sånt chrush på naboens sønn noen år før, han var supersøt (den gangen.. Nå har han måne og mage *flirer ondskapsfullt*) og jeg fantaserte om giftemål og antall barn (vi fikk trillinger *sukker oppgitt* 2 jenter og en gutt). Det gikk over det øyeblikket min kjære lillebror kom rasende ut av badet og høylydt spurte hvorfor det sto "Remy, I love you" over hele sminkepungen min, MENS mitt hjertes utkårede satt i rommet.. DET var flaut det :angry: Han har forøvrig ikke prata normalt til meg ever again, til tross for at jeg ble gift og fikk 2 barn med fetteren hans mange år seinere.. hehe *mumler noe om teite og innbilske mannfolk* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror gutter i den alderen syns det er "tryggest" å fantasere om de "Barbie"-jentene jeg, de veit jo at de neppe har sjangs allikevel, så da slipper de å drite seg ut..

Du sier noe der... I den alderen er gruppepresset enormt, og nåde den som ikke er "kul" nok. Husker godt at alle omtrent var forpliktet til å være forelska i de 4-5 jentene på skolen som var allment akseptert som "de fineste". Vel, jeg var som regel forelska i helt andre jenter jeg, men undertrykte det på et vis. Alle skulle og ville tenke likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlene da!

Det er LETT å falle i den troen av at man ikke er god nok, pen nok eller ikke når opp når man går på ungdommskolen, ungdomsskolen for meg var _grei_, men det var tøft, med alle de "kule bertene" og ja.. du vet kanskje hvordan det er? Mens jeg som verken er høy, men tynn og ikke direkte stygg ( håper for guds skyld dette ikke høres imbils ut ;) for jeg er jordnær av meg.. ) , ble "satt i bås" som "vanlig" - og ikke kul for å si det sånn.

Småskjenert var(/er) jeg før jeg blir kjent med folk (eller overtrøtt) å skravler huet av de ;) Selvtillitten og selvfølelsen ens har lett til å gå til BUNNS, noe man må jobbe med og kanskje steve med for å få opp, men venner er der for deg vet du ;)

Nå går jeg på videregående og det er en helt annen verden for meg, eller i alle fall en bedre, det er ikke mobbing, og ikke på LANGT nær så mye "se ned på'ing". Det er jo noen som er - om ikke "kulere", men litt mer øh... de blir lagt mer merke til for å si det sånn.. Men, det blir en for stor skole til det tullet som var på ungdomsskolen...

Guttene på din alder har som regel en periode, de er teite, prøver å være kule og sier/gjør utrolig dumme ting, men som de andre sier tar de (mange jenter også når det er sagt) "mer til fornuft.

En stor feit ku er å overdrive det ut av dimensjoner! Ta det med ro, prøv å vær deg selv og ikke prøv å annstreng deg til å være noen du ikke er,å utforske nye sider av en selv er helt naturlig, men som sagt, ikke prøv å være noen andre enn du er, men vær deg selv!

Og som noen sa oppi her, det kan være forskjell mellom hvem man snur seg etter og hvem man kan tenke seg å være sammen med!

Så pust dypt, og finn en venn du kan ha det morro med eller ta en lang god, morsom tur med hundene dine og nyt sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten bildet som du postet i en eller annen tråd der man postet bilder av seg selv og eg husker jo at du var søt. Mener at du hadde smilehul også?

ooh marlene! du har en beundrer på sonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...