Gå til innhold
Hundesonen.no

Problemer med instalering av Canon EOS 350 D

icebluelagoon

Recommended Posts

VÆRSÅSNILL!!

Jeg trenger hjelp!

Når jeg plugger inn USB'en til kameraet og pc'en så får jeg noen ganger opp: "skriv brukernavn og passord" dette er fordi jeg ikke er administrator, men dette går greit ettersom jeg kan brukernavn og passord.

Men er det som kommer etter som ikke fungerer, jeg skal liksom instalere, men pc'en kan ikke finne kameraet, har prøvd så godt som alt nå, men det går ikke!

Det har gått før, men da måtte jeg ikke gjøre det samme, da gikk det med en gang og alle bildene ble lastet inn, men nå er det masse knussel!

Blir overlykkelig hvis noen kan hjelpe meg, kan sende printscreen av beskjedene jeg får opp, please hjelp meg!

Har maaange bilder jeg må få inn på dataen!

:D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Kjøp kortleser, slipper du dette med å bruke kameraet til å føre over bildene... 2-300kroner...

Hadde vel vært kjekt å installere alt men en Administrator er logget inn på pcn...

- Laste ned siste programvaren fra nettet, fra www.canon.com eller noe sånt...

- Bruke samme usbkontakten på pcn hver gang du plugger inn...

Men kan pcn ha blitt formatert og reinstallert...? Brukere dere andre duppeditter i usb-portene, de fungerer optimalt..? (minnepenn, mp3spiller ol).. Kan mange usb 2.0 drivere foreksempel...

Blir bare gjetting fra min side, aldri hatt problemet eller brukt kabel på kamera for å føre over bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Får ikke lov til å ta ut minnebrikken av morfar da det har vært mye kludder når dette har blitt gjort.

Er en mulighet for at noen har gjort noe på pc'en ja, manglet plutselig alle smiliesene på msn og lignende greier, så ja...

Alt annet fungerer bra, webcam, mp3 spillere osv...

Får prøve å laste ned programvaren da :D

Edit: letet litt rundt, men fant ikke noe å laste ned, du kunne ikke ha gitt meg en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...