Gå til innhold
Hundesonen.no

Mini ble NUCH i dag

Mini

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Gratulerer så mye! :P

Hadde det ikke vært for at jeg er litt sjenert av meg, så hadde jeg kommet bort å gratulert dere. :lol:

Hehe,er ganske sjenert selv jeg så..Så deg og Deco,men turte ikke å gå bort å si hei :P Dere var kjempeflinke i agility! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,er ganske sjenert selv jeg så..Så deg og Deco,men turte ikke å gå bort å si hei :lol: Dere var kjempeflinke i agility! :P

Vi får ta det igjen en annen gang.. :P Takk for det. :P Garantert det beste løpet i agility hvert fall, føltes helt herlig at det endelig var fart i bikkja (i konkurranse)! :P Skikkelig ergelig at det skulle være så varmt, da hadde kanskje det vært litt mer sprut i Deco i andre løpet også, og da hadde vi kanskje ikke fått de forbaska tidsfeilene (femte napp i hoppen vi mister på tidsfeil)! :P Men men, vi hadde det gøy! Og er det som teller! Vanligvis sliter vi med demping, nå var han bare rett og slett sliten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta det igjen en annen gang.. :P Takk for det. :lol: Garantert det beste løpet i agility hvert fall, føltes helt herlig at det endelig var fart i bikkja (i konkurranse)! :P Skikkelig ergelig at det skulle være så varmt, da hadde kanskje det vært litt mer sprut i Deco i andre løpet også, og da hadde vi kanskje ikke fått de forbaska tidsfeilene (femte napp i hoppen vi mister på tidsfeil)! :P Men men, vi hadde det gøy! Og er det som teller! Vanligvis sliter vi med demping, nå var han bare rett og slett sliten! :P

Ja,det var fryktelig varmt!Var første konkurransen til Mini utenom den her i klubben,så helt greit igrunn at det gikk dårlig..Den vippa vi har bråker ikke i det hele tatt,og når den i Trondheim da bråket,så ble han nok litt skremt ja..Men,men er bare trening som skal til,så går det vel bra regner jeg med :P Merket også at han var helt satt ut av varmen,Mini som vanligvis er så giret,bare daffet avgårde...

Ja,det er det å ha det gøy som teller! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...