Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund som ligger i sin egen avføring

Henriette

Recommended Posts

Våknet idag, opner soveroms døra, der lukter det drit, ser noen sopr å tenker, ok donny eller Eivind har trakka i drit, men så ser jeg at Donny har drit over heeele seg, ser meg litt omkring.

joda, bikkja har "sprengt" suppediare under skrivepulten <_<

tenker tilbake på en gang da en av hundene til tuppetroll hadde diare, og folk ble sint på hennes burbruk, men her har hunden FRIVILLI lagt seg i sin egen avføring.

De to andre står i bur på vaskerommet, å donny har hele leiligheta å tasse rundt på.

men faste ligge plasser har han tydlivis, for han er trofast til plassen sin under pulten, veeeldi trofast :o

Nå må jeg gå å vaske over ledninger, gulv, vegger, møbler, hund osv som er full i diare

Dakal liten donny min.. er dårli han ;)

masse blod i bæsjen, men veten sier jeg skal bare faste han som vanli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet idag, opner soveroms døra, der lukter det drit, ser noen sopr å tenker, ok donny eller Eivind har trakka i drit, men så ser jeg at Donny har drit over heeele seg, ser meg litt omkring.

joda, bikkja har "sprengt" suppediare under skrivepulten <_<

tenker tilbake på en gang da en av hundene til tuppetroll hadde diare, og folk ble sint på hennes burbruk, men her har hunden FRIVILLI lagt seg i sin egen avføring.

De to andre står i bur på vaskerommet, å donny har hele leiligheta å tasse rundt på.

men faste ligge plasser har han tydlivis, for han er trofast til plassen sin under pulten, veeeldi trofast :o

Nå må jeg gå å vaske over ledninger, gulv, vegger, møbler, hund osv som er full i diare

Dakal liten donny min.. er dårli han ;)

masse blod i bæsjen, men veten sier jeg skal bare faste han som vanli...

Stakkars liten. Gi han en kos fra meg, da, men du kan gjerne dusje ham først! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...