Lene Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Ja ja...det var den veden. Da jeg kom opp i dag hadde Ozzy (Briarden) tygget alle vedkubene til bitte små flis. Kan vel bruke dem til å tenne i ovnen med,, lettere med små deler. :roll: Så mye rart de pluttselig skal finne på, har hatt ved liggende i flere måneder...å han har tygge bein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Hihi ja de får noen sjove ideèr sådan pludselig.. Rocky havde forleden dag spist på sit kobbel fordi det lå på gulvet :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Har spist lærbånd huskyen min. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Aro spiser sko så de kan ikke stå fremme viss han skal være alene hjemme :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Det er jeg glad jeg slipper. Ozzy spiser alt som 2 åringen putter i munnen hans...plast,pappir..der må jeg passe utrolig godt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 13. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Han har også spist sokkene hennes, det finner jeg ut når de kommer ut hele. Noen av mine truser har også pluttselig dukket opp slik. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 13. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar