Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treff sandnes/stavanger/jæren

Aya

Recommended Posts

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Skrevet

Hva med en tur i slutten av August da ? Flytter ned til Stavanger den 26 så kanskje etter der eller noe? :angry:

• 1 month later...
Skrevet

Nå drar jeg denne opp igjen! Småfolket har forsvunnet fra strendene, og det er nyyydelig å gå der nå. Noen som vil være med på tur tirsdag ettermiddag eller Torsdag kveld? Eventuelt Fredag, når som helst i løpet av dagen?

Skrevet

Jeg er også med!

Hva med å ta det på fredag da?

Kanskje ta den turen rundt Tungeneset som jeg snakket om Aya?

En ca 2-3 timer, lengre om vi tar med grill og slikt :)

(snaffa, det er den turen du og Trine tok den gangen :D)

Skrevet

Kanskje dere har vært der før, men jeg lå på ogna camping i helga. Der var det ei kjempe fin strand som vi gikk tur på. Den var laaaang, med lite folk på :D Det er jo utenfor stavanger men... :)

Skrevet

Isåfall kan vi dra sammen, jeg kommer med tog fra klepp og buss videre.. eventuelt kunne vi tatt det ved en annen strand som er enklere å komme til?

Skrevet

Er nok litt vanskelig å komme seg til Tungeneset med buss ja.. er lettere å ta en annen plass da... som er enklere å nå!

Noen som har forslag?

Skrevet

Brusand er jo en strand det er greit å komme seg til med tog.. Men det er jo tre kvarter med tog fra stavanger (halvtime fra sandnes). Ellers kunne kanskje sola stranda være en idè?

Skrevet

Ellers er jo Bore rett ved deg Ingvild. Jeg styrer litt med å finne meg overnattingsplass der nede, om jeg kommer meg nedover blir jeg gjerne med, kommer da enten torsdag kveld eller fredag i løpet av formiddagen en gang...

Skrevet

Solastranden er vanskelig å komme til med buss..går bare 2 busser om dagen... I tillegg er den stranden stappet med folk som regel og derfor lite gunstig om man har tenkt å slippe hundene...

Hva med Vagleskogen?

Da tar man buss fra sandnes mot Bryne og går av med skjæveland sementstøperi, derfra er det ca 5-10 min å gå til man er i skogen!

Fin skog... men gode muligheter til å slippe hundene og grille og slikt! (er en nydelig liten lysning mitt i der det er en grill grue, og inngjærdet slik at hundene ikke stikker ned til jernbanen...

Skrevet

Høres fint ut :D

Tar jeg klepp bussen da eller? Fordi hvis det er lenger så må man bytte buss i klepp og jeg vet ikke hvor ofte de går.

Skrevet

joda, det er den klepp bussen, men du skal gå av før du kommer til øksnevad (landbruksskolen)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...