Gå til innhold
Hundesonen.no

Nååde, matte!

henrikke

Recommended Posts

Here we go again, jeg tar fra børster og kammer og sakser, han gjør mine til å stikke av inn i rommets innerste krok, innkalling og lokking nytteløst...

Når jeg går bort til ham, ruller han seg over på rygg, slapt overgivent ..åååå nei,vil du virkelig være slem mot meg nå??å, jeg beeeer.. :lol:

Jeg løfter ham opp, han er slapp i armene mine ,overgitt til min store nåde..

Legges på sofaen, danderes, jeg plukker opp børsten... og han vrir seg i velbehag...Øynene lukket i nyytelse mens grooming og pedikyren blir gjennomført, han kansker førnøyd på udelte godsaker innimellom klipp, og klø..... :):D

hvorfor så mye ståhei for dette da? han liker det jo??

Antall lest: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* Jeg kjenner igjen det der.. Hesten min var også sånn, full herjing på vei ut fra stallen, men med en gang vi kom ut på tur var han storfornøyd. Morsomt å være trassunge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again, jeg tar fra børster og kammer og sakser, han gjør mine til å stikke av inn i rommets innerste krok, innkalling og lokking nytteløst...

Når jeg går bort til ham, ruller han seg over på rygg, slapt overgivent ..åååå nei,vil du virkelig være slem mot meg nå??å, jeg beeeer.. ;)

Jeg løfter ham opp, han er slapp i armene mine ,overgitt til min store nåde..

Legges på sofaen, danderes, jeg plukker opp børsten... og han vrir seg i velbehag...Øynene lukket i nyytelse mens grooming og pedikyren blir gjennomført, han kansker førnøyd på udelte godsaker innimellom klipp, og klø..... :P:P

hvorfor så mye ståhei for dette da? han liker det jo??

Antall lest: 0

Hehe, du sier det jo selv :P Han lager så mye ståhei, fordi da blir det enda mer kos for ham (les oppmerksomhet, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...