Gå til innhold
Hundesonen.no

The Osbourne Family

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Satt og så på Ozzy og familien i sta.

Er det mulig? :D

SÅ mange hunder, som gjør fra seg inne, og opptar hele huset..

Er det noen som vet hvor mange hunder de egentlig har? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer endel - men når de snakker om dem så har de i hvertfall sagt at de har 7 stk. (Men det var nok når serien startet)

http://www.mtv.com/onair/osbournes/petGuide.jhtml

Her er en presentasjon av de 7 + den ene katten. Men de har tydelig skaffet i hvertfall en katt til mens serien har pågått - sikkert en og annen hund også..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

( OT : kult icon, Christine)

Nååå, jeg husker den episoden hvor en av dem gjorde fra seg inne..virker ikke som de får all verdens stimulans de bikkjene der..

HiHi, ikke sant :D

Ja, jeg husker også den episoden. Fikk hjelp av ei hundedame, og med engang hu dro så gjorde den fra seg igjen :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HiHi, ikke sant :D

Ja, jeg husker også den episoden. Fikk hjelp av ei hundedame, og med engang hu dro så gjorde den fra seg igjen :wacko:

Var det den episoden stakkars Ozzy brøla at de trengte ingen hundepsykolog, de trengte at noen sto opp og lufta de sju om morran? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den episoden stakkars Ozzy brøla at de trengte ingen hundepsykolog, de trengte at noen sto opp og lufta de sju om morran? hehe

Ja skremmende nok er det han som er den mest reflekterte av dem når de kommer til dyrehold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og så på Ozzy og familien i sta.

Er det mulig? :wacko:

SÅ mange hunder, som gjør fra seg inne, og opptar hele huset..

Er det noen som vet hvor mange hunder de egentlig har? :rolleyes:

Er ikke sikker på om de til enhver tid vet hvor mange hunder de har selv, jeg :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det var den.. han er så tøff når han skal stramme opp familien sin, som om ikke det er noen år for seint..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skremmende nok er det han som er den mest reflekterte av dem når de kommer til dyrehold...

Hehe, jeg ler og jeg ler og jeg ler... ja, det er fullstendig skremmende at han på en måte plutselig skjærer ut av "sløvingen" sin og kommer med fornuftige råd!

Uansett, husker dere en episode de laget i forbindelse med Halloween eller noe??! Den var helt grusom (iaf fra mitt sentimentale ståsted, jeg takler absolutt ingenting når det gjelder f.eks. dyr. Da var cluet der at han sønnen i huset (sorry, husker ikke litt hva de heter) hadde drept en av hundene i søvne, slått den ihjel eller noe.. Iaf, det viste seg at det var bare "piss", men etterhva jeg husker så var iaf en av foreldrene ikke med på "spøken" og ble usigelig lettet da hunden kom løpende, lykkelig...

Jeg også ble lettet, før jeg ble sur... hehe.. umulig å glede meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...