Gå til innhold
Hundesonen.no

Vannskrekken

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Milo er ikke den typen som liker og bade, helt til i dag :P

Han har alltid gått ut i vannet, helt til han har måttet svømme, og ja, jeg skjønenr jeg godt. Han holdt jo tross alt på å drukne i forrifjor(da han ble tarr av strømmen :rolleyes: )

I dag gikk jeg til en bukt, med masse tang osv, og ti meter lenger ut, lå en liten øy.

Og der satt det en fugl.

Han gikk forsiktig ut i vannet, og la fort på svøm. Herlig tenkte, jeg, han svømmer jo :icon_redface:

Men, så skjer det jeg ALDRI hadde trudd skulle hende. Når han kommer til øya, venner han om, og hiver seg ett ut i vannet.

Sats, flyver og PLASK i vannet.

Det så ut som om han koste seg jo...

Trur vi svømte 20-25 ganger frem og tilbake, frem og tilbake jeg...

Og hvergang landet han i det plasket, og det så ut som om han koste seg i vannet, for en gangs skyld.

Utrolig morsomt å se på plaskene altså..Sånn a'la Teqila stil(etter å sett på bade-bilde av henne :P)

Hilsen Christine som kurerte tang-skrekken sin i dag :P (krabber, må vite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant, søsteren min sin blandingshund, hatet å bade. Nektet å gå uti! Men så langt i sommer har han funnet ut at et lite strømfri sted i lysaker elva, er kjempe morsomt å svømme i. Han likte seg ikke i oslofjorden hvor det var så mye bølger, men der det er helt flatt vann, synes han nå det er kjempe gøy å svømme. Så vannskrekk kan gli litt over, hvis man tar det pent og forsiktig og har litt tålmodighet. :)

Til Lucaz:

Det må jo bli fint vær i Bodø og noen dager i sommer, så du kan bade litt med Rambo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...