jaktlykke Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Har da aldri hatt problemer før, men nå funker det ikke lenger. Enten jeg bruker photbucket.com eller tinypic.com så blir det bare en link. Er det jeg som har blitt skjør i hodet som ikke husker lenger eller?? Trykker på "sett inn bilde" i menyen her og klister inn linken. Skulle da ikke være verre enn det vel? Har dere råd til meg? EDIT: Jeg fikk det til tilslutt. Det som var "problemet", var at det ikke kom fram bilder under forhåndsvisningen. Jeg må altså legge til direkte uten å ha sett resultatet først.
Ricco Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Sånn har det vært når jeg har lagt inn bilder i dag og.
LBL Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 Er dette et problem som kommer og går? Jeg klarer ikke få ut bilde fra photobucket i dag, men ser at JeanetteH klarte det i går? Og jeg som nettopp har "oppdaget" photobucket og alt!
LBL Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 Ok og takk. Da er det bare å forsøke igjen til man får det til da..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar