42526282028292 Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 har laga en enkel side uten koder og sånn for det skjønner jeg meg ikke på. er det noe jeg burde ha gjort bedre? Min hjemmeside
Nirm Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Noen småting: - Linkene på forsiden er (på min datamaskin) veldig vanskelig å lese pga skiftstørrelsen. - Flere forskjellige bakgrunner gir et uryddig inntrykk. Prøv å ha en så helhetlig layout som mulig (veit at piczo har sine begrensninger der) - Litt luft mellom bilder på enkelte sider hadde gjort seg kanskje. Og prøv å unngå at man må scrolle horisontalt.
Basse Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Siden din har et potensiale, men den var kanskje litt rotete Prøv å få bildene mer på linje, roligere bakgrunner og kanskje ikke så lysende farger på skriften, noen steder ble det litt vanskelig å lese: (som her)På Quote of the week var det veldig mange farger på en gang, noe som bråkte for øyet..Skriften i menyen kunne kanskje vært hakket større slik at den blir lettere å se?Husk, en setning begynner alltid med stor bokstav Noen steder (feks på forsiden) var teksten oppå bildene, og ble dermed vanskelig å se. Alt dette er kun ment som tips! Nydelig liten hund du har, og pene naturbilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar