Karina&Chica Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Jeg har ventet og vært usikker i flere måneder nå.. Chica har vært opptatt av lukter, litt hoven og er utrolig beskyttende når det gjelder å få se henne bak, ta henne på bakbena og sånt..men i dag, da jeg skulle klippe klørne hennes, så jeg blod i pelsen rundt tissen hennes. Chica har endelig fått løpetid ..og hun som fyller 1 år på lørdag
Tine Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Gratulerer så kjempe mye da:D Kjempe greit og vite at hun fikk det da og hverfall for deg
Karina&Chica Skrevet 1. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 Ja, det er veldig greit å vite. Nå slipper jeg å gå rundt og bekymre meg for at hun har "usynlig" løpetid.. Hun er jo straks 1 år nå, og vi fikk høre at det vanligvis kommer i 7 - 8 måneders-alderen.. Så på tide var det! Takk, takk!
Toya Skrevet 1. Juni 2006 Rapporter Skrevet 1. Juni 2006 gratulerer og velkommen etter morro å ikke trenge å bekymre seg mer kan jeg tru
molly Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Skrevet 2. Juni 2006 Yes, det er det! Takker Hihi... morsom tråd... Ser for meg en tenåringsmor (til et menneske) som for blomster og gratulasjoner fra fjern og nær for at jentungen ENDELIG har fått mensen, og er gifteklar... Men gratulerer så mye... (?)
Karina&Chica Skrevet 2. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2006 Ja, du kan jo se det på den måten..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar