Gå til innhold
Hundesonen.no

Flytte hjemmefra..

Emmalover

Recommended Posts

Du tar kontakt med inntakskontoret og sier du vil endre rekkefølgen på valgene dine (hvis den eventuelle skolen står oppført som et valg). Det er en frist på det, men jeg husker ikke nøyaktig når. Selv om skolen ikke står oppført som valg, kan du ringe inntakskontoret å forhøre deg om å få den som førstevalg.

Jeg flyttet ut som 16åring, bodde da på internat. Jeg fikk Buster etter ca et halvt år. Økonomien var litt trang i begynnelsen, men det gikk helt fint. Men så hadde jeg god hjelp fra mamma og :D . Jeg syns ikke jeg måtte gi avkall på noe pga økonomien heller, og jeg hadde et velfungerende sosialt liv (er jo nesten ikke til å unngå på internat men :rolleyes: ) . Når jeg så var 17 og skulle begynne på vk1, år så flyttet jeg til Steinkjerområdet og sammen med Tore - 90 mil fra mamma. Jeg jobbet noen helger og i ferie som avløser, men ellers så hadde vi såpass god økonomi at jeg ikke trengte å jobbe spesielt mye.

Hunden fikk absolutt det han trengte, og mer til. Jeg trivdes veldig med å være utflyttet, selv om økonomien av og til var litt trang. Budsjett er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet på hybel rett før jeg fylte 16 år. Levde på borteboerstipend. Det gikk litt ut over sparepengene, for det var ikke alltid stipendet rakk over alt fra leige til reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...