Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva syns dere om puddler

sisundst

Recommended Posts

Men hva er det da du ikke liker ved puddelen?(sorry gidder ikke gå tilbake å lete..)

Sorry, men jeg gidder ikke repetere det du selv kan finne ved minimalt leting. ;)

Tja, dine årsaker til å velge en "stygg" hund... kan det sikkert være mange av. Kanskje fordi den er så sjelden og derfor spesiell? Litt sånn aparte-faktor?

Nei.

Den ble valgt ut fra egenskaper og gemytt. Det var en ulempe at den var sjelden, ikke noe attraktivt.

Men altså: Hvem som er trangsynt?

Jeg forsøker å gi levende vesener en sjanse, jeg. Til å vise at de kan være hyggelige. Eller snille. Eller morsomme. Eller inderlig gode i sjelen.... eller whatever.

Som jeg nevnte i et annet innlegg: jeg er åpen for at mine følelser overfor puddelen kan endre seg, men for øyeblikket er aversjonen større enn attraksjonen. Og siden jeg ikke har pudler i min omgangskrets, er det tvilsomt at det skjer med det første. Jeg har bedre ting å ta meg til enn å oppsøke raser jeg ikke liker for å finne det positive ved dem. Det plager ikke meg at jeg ikke liker pudler, og det plager ikke pudlene. ;)

Nei, jeg liker ikke edderkopper. Men de har sin berettigelse - derfor prøver jeg å få dem vekk uten å kverke dem.

Haha, jeg kverker da ikke pudler heller! Jeg bare unngår dem - slik du unngår edderkopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

EDIT: mens det først nå er seriøs liv i tråden her, er det noen som vet om det er puddler i norge som overhode blir brukt til jakt? Er bare nysgjerrig, det hadde vært utrolig morro om noen fortsatt bruker dem til det.. ;)

http://www.skrivarbakken.com klikk deg vidre inn på jakthunder.

http://hem.passagen.se/tassmania gå inn på valper å ned på Tassmania's Black Rose "Lina" der er det en linke "läs om Line på älgjakt här... "

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...