Gå til innhold
Hundesonen.no

Email & Spam

Nirm

Recommended Posts

I dag alene har det rast inn over 15 reklame mailer av forskjellige slag. Litt mye, men som oftest er det noen hver dag. Jeg blokkerer samtlige avsendere, men det dukker jo bare opp nye hele tiden.

Bruker Outlook Express, og har prøvd dette filtrerings greiene som er der, med det resultatet at mail jeg ville ha, ikke kom...

Noen måter å bli kvitt disse irriterende mailene på? (Bortsett fra å røske ut internett linja da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri start e-posten min mer, fordi det kom så mye dritt der. På hotmailen får jeg ikke noe sånt! Annet enn fra reisefeber, men det har jeg nok takket ja til en gang i tiden :icon_redface: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start er vel kjøpt & betalt av reklame, og selger gladelig mailadressen din videre til gale hender... :P neida, vet ikke jeg...

Men hotmail er ganske snill på det med reklame, nå har de til og med gidd brukeren mere en 2Mb i innboksen også... helt utrolig.... :icon_redface:

Nettvett er det noe som kalles, ikke legg ut mailadressen unødvendig på steder rundt omkring, da ungår man fort en go del spam... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt paypal et par ganger, og det var etter det alt "tok av" med spam.

Og jeg er forsiktig med hvor jeg legger den (men trur jeg har "slurva" litt og lagt den i noen gjestebøker...).

*Arg* Må kanskje leve med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...