Gå til innhold
Hundesonen.no

Trixie Crispies

Recommended Posts

Fikk noen godbiter med youghurtfyll i julekalenderen fra Trixie. Mira likte de veldig godt, men jeg har ikke klart å finne de igjen noe sted :P Har vært i dyrebutikken og spurt om han kan bestille de for meg, men tror ikke de har fått tak i de heller (?)

Noen som har sett de noe sted? En nettbutikk kanskje? :icon_redface:

3159_g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg så dem i dag på dyrebutikken på CC.. :P (tror) var ihvetfall lik pakning. var bare 2 der

Er der jeg prøvde å få han til å bestille. Kanskje de endelig har fått tak i det :P

Men det er veldig mange trixie godteri, syns de ser veldig like ut.. Hehe

Hvor kjøpte du kalenderen da? De har den nok i den butikken / nettbutikken. :wub:

Nei, de har ikke det :P Har funnet youghurt dropsene som lå i kalenderen, men ikke de crispi med youghurtfyll :P

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du??

Jeg tror de har det på dyrebutikken på Oslo City.

I Svelvik, men er i Oslo innimellom. I tillegg bor typen til venninna mi der, så da kan jeg jo dra dit og se :icon_redface:

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bestille det på dyrebutikken der jeg jobber, for Miko elsker dem.

Men de hadde vist gått ut av produksjon :P

Naah, så utrolig typisk!

Da er det teit at trixie har de på hjemmesiden sin under produkter hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...