Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Dogweb

Breeze

Recommended Posts

Flere hunder av min rase har blitt røntget nylig. Jeg har jevnlig sjekket Dogweb, men resultatene er ikke kommet på stamtavle siden. Derimot når jeg sjekker på oppdateringer og siste nytt, så ligger resultatene der.

Noen som vet hvorfor ikke resultater blir registrert på hundene med det samme? Evnt. når dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, min hund ble HD-røntget og fått resultatet pr telefon for noen dager siden og resultatet har ikke kommet inn, men syntes Dogweb generelt er treige med alt uten om NKK-resultater. Har f.eks ikke fått inn resultatene fra før påske enda!

Du får vel bare vente (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er dette med betalingen som nok har en del av skylden i NKKs treghet.. Men på oppdateringer kommer resultatet med en gang det er avlest - mens på den "vanlige" DogWeb'en kommer det ikke resultat før betaling er i orden.

Tror det tok nærmere 7 uker fra jeg røntget jentene mine tidligere i år, til alle HD/AA-resultater lå inne på dem.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du betalt det enda da?..

Tok litt tid før jeg fikk regningen i posten. Etter den var betalt så tok det noen dager før det kom inn..:P

Hmm, nei. Det er ikke mine hunder, men bl.a. avkom etter min hanne. Får sjekke med eieren.

Men jeg øyelyste hannen min ifjor, og det resultatet er heller ikke registrert. Heller ikke på oppdateringer.

Takk for svar alle sammen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...