Gå til innhold
Hundesonen.no

Bogar, Nirm og Vidas hjemmeside

Nirm

Recommended Posts

Skiftet layout for litt siden, og har gjort noen småjusteringer her og der.

http://www.iskonirm.com

Hvordan fungerer den? Og hvordan ser bakgrunnen ut på diverse skjermoppløsninger? Har enda ikke fått kvitta meg med tabeller overalt enda, men det kommer...

Er det irriterende med skifte av bakgrunnen på hundenes side?

Ideer og konstruktiv kritikk motas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom siden her om dagen, så den i signaturen din tror jeg.

Første som slo meg var at det var en veldig behagelig og ryddig side. Behagelige farger og veldig kjekt med dropdown meny så man slipper alt for mange knapper i hovedmenyen :wub:

Skjønte ikke helt hva du mente med skifte av bakgrunn på hundenes side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget.

Bagrunnen på siden forandrer seg om du er inne på en av hundenes side (navnet til hunden + bilder av bare den hunden). Tenkte kanskje det var irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget.

Bagrunnen på siden forandrer seg om du er inne på en av hundenes side (navnet til hunden + bilder av bare den hunden). Tenkte kanskje det var irriterende.

Nei, det var ikke irriterende synes jeg. Det var veldig fint :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget.

Ahh, den på høyre siden? Det var ikke irriterende :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synes det var en tøff måte å gjøre det på :P

Fin hjemmeside, og oversiktelig, liker veldig godt drop down meny (finner ikke helt ut hvordan jeg kan lage det selv, men jeg har veldig lyst å prøve! Så om noen har noen gode forklaringer/linker... :P )

Syns det var tøft det du hadde gjort inne på de forskjellige hundene med bilder av hunden på høyre side!

Men kunne ikke hjemknappen linket direkte til startsiden da? Trenger vel kanskje ikke en drop der som det står "Startsiden" på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. ;)

Den hjem knapp funksjonen var eneste måte jeg fikk menyen til å lukke seg på. Dvs om du har åpna Nirms meny, og vil til startsiden, så blir den åpne menyen fortsatt stående åpen uten den startside menyen der. (Knotete forklart....).

Scriptet til menyen er hentet herifra: http://www.dhtmlcentral.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...