Guest Christine Skrevet 16. Mai 2006 Rapporter Skrevet 16. Mai 2006 Hei gamle trøndere Jeg holder på med no viktig med plasser vi kan trene... *Ja, jeg søker om penger til leie av en lagerhall eller no* Noen som har forslag om hvor vi kan holde til? Jeg tenkte vi kunne ha en fast treningsdag eller noe... Så blir det spørsmål: 1. Hvor kunne du tenkt deg og trene? utenfor byen? i byen? 2. Hva vil du trene i? Er en lagerhall som man kan ha hunden løs i ok? 3. Kommer du til å bruke denn hallen ofte, og være med på å ha ringtreninger osv der? Håper dere kan svare
Huldra Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Vi skal jo flytte, så da får vi andre plasser å trene.. Håper å få låne den digre innhegningen hvor det er flere hunder, i gangavstand til der vi skal flytte. Masse es, i følge moren min.. Det er et inngjerdet område, ute. Hadde forresten foretrukket det, fremfor inne, men siden vi skal flytte, så har vel ikke det noe å si...
Guest Christine Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Skrevet 17. Mai 2006 Hmm..Ja..Men i mot at det snart er vinter så...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar