Gå til innhold
Hundesonen.no

Ektemannen var kvinne

Betty

Recommended Posts

Han hadde jo en hjemmelaget penis hehe. Jeg hadde blitt direkte forbanna om jeg plutselig fant ut av at min kone var mann feks.

Syntes dog den med barnet var litt drøyt når han har oppdratt den ungen siden den ble født så vidt jeg kunne forstå utifra artikkelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere gidder og lese litt ned i artikkelen, så står det at vedkommende var født intersexuell. Dvs uklare kjønnsorganer ved fødselen. Ofte blir disse barna korrigert kirurgisk til å bli jenter. Men denne personen har da en mannlig identitet, og har da foretatt en kjønnskorreksjon. Ergo han er en mann, også juridisk faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona må jo ha vært rimelig "blåst" som ikke oppdager (på 17 år!) at han/hun har med en hjemmelaget penis i sengen også, da.

Her kan det ikke ha vært mye spennende og impulsiv sex i hvertfall - alltid hjemme hos seg selv, kun i mørket, under dyna...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes synd på mannen jeg.. Han må jo ha hatt endel problemer med dette gjennom tidene, og har kanskje ikke turt å si noe. Synes også det var litt slemt av damen å bryte tvert etter 17 år og nekte kontakt med barnet, selv om han burde ha sagt det. Det er en ting som sikkert er vanskelig å si, og sikkert vanskeligere etter litt tid. Og han var jo ikke tranvestitt, det er ikke ett valg han tok selv og dermed burde stått for.

Han skulle ha sagt det, men tenk om paret gikk på skole sammen? Hvis han da fortalte dette til sin kommende kone ville hele skolen kanskje fått vite det, så han risikerte ikke det. Med tiden ble det vanskeligere og vanskeligere å si, og vi så jo hva som skjedde da dama fant det ut etter 17 år sammen. Mistet kone, barn, og sikkert halve huset også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...