Gå til innhold
Hundesonen.no

Vannskjøtelse

TineSimbaNana

Recommended Posts

Ikke bry deg om hva andre mener. Vekten høres helt normal ut, Aron veide også 25 kilo ca til normalt. :)

Alle vet at du kan ta vare på hundene dine. :) Vet at man lett tar slike ting til seg. Men kan du ikke spørre veninden din om du kan få snakke me denne jenten som har sagt det da?? Det ville jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):P

Nå ble jeg glad :)

Egentlig bra jeg skrev det her så nå skal jeg prøve å ikke tenke på det mer, selvom jeg tok meg ganske nær av det..

Jeg vet hvor lett man tar seg nær av slike ting. Komenterer noen mitt kattehold på en negativ måte, blir jeg også veldig usikker og lei meg. Bare husk at vi her inne sikkert vet mye mer om hunder en hun jenta, og det er ikke en som har klandret deg her. Alle er med deg. Vi skjønner at du ikke driver med vannkjøtsel!

Veldig fint at du nå kan glemme det, men jeg ville alikevel tatt meg en prat med den jenta hvis jeg var deg. Da kan du sette henne på plass selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

;);)

Nå ble jeg glad :D

Egentlig bra jeg skrev det her så nå skal jeg prøve å ikke tenke på det mer, selvom jeg tok meg ganske nær av det..

Syns det er flott når gjeterhunder ikke er for feite jeg :wub: De skal jo ha smidighet. En god gjeterhund skal være lett. Min var veldig tynn som valp, fordi hun ikke var glad i mat. Men var verdens lykkeligste hund fordet :) Nå veier hun desverre litt for mye... :icon_redface: så jeg er igang med slanking... hehe. Men kommer seg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...