Gå til innhold
Hundesonen.no

dette kan bli spennende


9na

Recommended Posts

Ja idag skal jeg ha med Janka på hundeklubben,gamlemor er jo som sagt ikke så glad i fremmede hunder,men vi har jobbet i årevis med dette,og nå er hun mye bedre,så for å teste det skikkelig ut nå,tenkte jeg å ta henne med på klubben,der det er mange hunder,og se hvordan hun reagerer.Før gjorde hun alt hun kunne for å hoppe på fremmede hunder,mens nå løfter hun bare busta litt og gir et par bjeff,hvis den andre hunden ikke bjeffer tilbake,så er alt greit,og hun slutter å yppe seg..så hun er jo langt bedre enn da vi fikk henne..så skal bli spennedes å se idag hvordan dette vil gå hehe..hun blir fort venn med hunder om hun får møte de et par ganger,men sjelden det kan la seg gjøre med fremmede hunder vi møter på tur liksom,så kanskje hundeklubben kan være en fin ting for henne,siden det stort sett er de samme hundene der ute..hadde vært så gøy med et gjennombrudd snart altså,hun blir 9 år til høsten nå,vi har hatt henne i 6 åt,og enda ikke helt fått bukt med dette problemet..men etter masse jobbing nå,håper jeg kanskje at hun vil være snill på hundeklubben heh,så tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...